لطفا منتظر بمانید

فروش دستگاه برش لیزر

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

دستگاه های لیزر برش میتوانند برای مصاف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرارگیرند و بر حسب نیاز های متقاضیان خدمات برش لیزری مورد استفاده قرار گیرند .دستگاه های برش لیزری در دو دسته بندی کلی دستگاه های برش لیزر فلزات و دستگاه های برش لیزر غیر فلزات تقسیم بندی میشوند.
دستگاه های لیزر برش در انواع و اقسام مختلفی در بازار وجود دارند و انتخاب ها میتواند گسترده و براساس نیاز های مشتریان صورت گیرد. به طوری که کاربر نهایی به بالاترین کاربری مد نظر خود و به بهترین عملکرد دست پیدا کند.
خرید دستگاه های لیزر براساس نیاز های کاربران و براساس تعاریف صورت گرفته از نیاز های برش در یک مجموعه صورت میگیرد. به عنوان مثال یک تولیدی چرم برای برش میتواند از دستگاه برش لیزری غیر فلزات استفاده کند. شرکت پرسناژ به عنوان بزرگترین شرکت تخصصی در زمینه فروش دستگاه های برش لیزر و ارائه خدمات مربوط به این دستگاه ها میتواند بر اساس نیاز های مخاطبان دستگاه های متناسب و با صرفه اقتصادی را در اختیار آن ها قرار دهد. .
در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید هر یک از دستگاه های بیان شده می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
فروش دستگاه لیزر برش CMD
دستگاه های حرفه ای سری CMA عموما ماشین هایی هستند که در دسته دستگاه های صنعتی محسوب می شوند. گونه هایی از این دستگاه لیزر برش برای برش صنعتی فلزات کاربرد دارد و گونه ای دیگر به عنوان دستگاه لیزر برش غیر فلزات به کار میروند. کاربران صنعتی این دستگاه ها می توانند بنا بر استفاده مورد نظر از بر اساس مشخصات فنی و کاربردی ماشین های مختلف و متناسب با هزینه مد نظر نسبت به خرید اقدام نمایند.
فروش دستگاه برش لیزر CMD
فرایند استفاده از این دستگاه های برش لیزری برای برش لیزری موادی از قبیل پلاستیک، روکش آلومینیوم، کاغذ، پارچه، ساکهای دستی، کیف دستی و غیره کاربرد دارد و میتوان از ماشین های سری CMD استفاده کرد.
فروش ویژه دستگاه لیزر SM
برای پاسخ گویی به نیازهای برش لیزری نامنظم و متنوع طراحی شده اند این دستگاه ها از سیستم های موقعیت یاب خودکار استفاده می کنند و در صنعت نساجی کاربرد بسیار زیادی دارند از این ماشین های برش لیزری برای برش اتیکت های پارچه ای و برچسب ها، ظهور سیستم موقعیت یاب اتوماتیک استفاده های کلیدی می شود به گونه ای که در این بخش تاثیرات بسیار زیادی گذاشته شده است.
فروش دستگاه لیزر YM
این سری از دستگاه های لیزر برش محصولات متفاوتی از کارخانه یومینگ هستند که برای پردازش جعبه های بسته بندی رنگی و برش تخته استیل، چوب، پلاستیک، مواد ترکیبی و غیر فلزی کاربرد دارد.
دستگاه های برش لیزری LSC
فروش دستگاه برش لیزری LSC در صنعت الکترونیک بیش از دیگر صنایع شاهد رشد و گسترش است از این رو میتوانیم شاهد استفاده از این دستگاه ها با قدرت بالا در صنایعی که نیاز به برش های حرفه ای است باشیم.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران