لطفا منتظر بمانید

دستگاه حکاکی لیزری Blue ribbon

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

آشنایی با برند های ساخت دستگاه حکاکی لیزری
فعالیت در عرضه خدمات حکاکی لیزر
FiberMark محصولات متنوعی را ایجاد می کند و توانسته است تمایل افراد به جایزه هایی با روبان آبی را افزایش دهد. زمانی که می خواهید کسب وکاری را آغاز کنید باید همه چیز را مد نظر داشته باشید و سعی کنید آن را به درستی انجام دهید. برای بیش از پنج دهه؛ شرکت Blue Ribbon Trophy توانسته است مشتریان وفاداری را در کشورهای مختلف ایجاد کند.
برند های تولید دستگاه حکاکی لیزری
. این شرکت یکی از اولین شرکت هایی است که خدمات حکاکی لیزری را برای کارهای خانگی انجام داده است. Blue Ribbon کار خود را با دستگاه های لیزر حکاکی مقیاس بزرگ و صنعتی آغاز کرد.
این شرکت اولین دستگاه حکاکی لیزری خود را که با رایانه کنترل می شد را در اوایل سال ۱۹۹۰ خریداری کرد و استفاده از دستگاه لیزرهای CO2 را ادامه داد. دان لیدی در این باره می گوید: FiberMark دقیقا همان کاری را انجام می دهد که ما می خواهیم. این سیستم برای کسب وکار ما عالی است. همانطور که می دانید Epilog دستگاه های درون ساختی با قابلیت های عالی می سازد. علاوه بر این، تیم پشتیبانی فنی آنها قابل مقایسه با سایر شرکت ها نیست . این موضوع برای کسب وکار من ضروری است.
سوابق استفاده از دستگاه برش لیزری
او چنین ادامه می دهد: ما اولین دستگاه برش لیزری خود را در سال ۱۹۹۳ خریداری کردیم. سپس آن را با ماشین های لیزر دیگری که در سال ۱۹۹۶ خریداری کرده بودیم تکمیل نمودیم/ در نهایت در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفتیم از سیستم FiberMark استفاده کنیم.
تا زمانی که هنوز این سیستم را نخریده بودند دان و همکارانش برای کسب وکار خود از دستگاه های لیزر  Co2 استفاده می کردند. او در این باره می گوید: ما از دستگاه لیزر  CO2 و CerMark برای فولاد ضد زنگ استفاده می کردیم. همچنین برای برخی از فلزات نیز از این سیستم بهره مند می شدیم. فرایند کار بسیار ناکارآمد بود و ما نمی توانستیم برش های فلزی زیادی با این دستگاه ها انجام دهیم. با افزایش تقاضا ، نیاز به خرید دستگاه های پیشرفته تر بیشتر از قبل احساس می شد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای برطرف کردن نیازهای مشتریان خود در یک زمان مناسب و مقرون به صرفه از دستگاه های جدید استفاده کنیم. ما به دنبال دستگاه هایی بودیم که بتوانیم با آن بر روی فلزات نشانه گذاری کنیم. این دستگاه باید به مدت طولانی برای ما کار می کرد. همچنین نمی خواستیم از دستگاه هایی استفاده کنیم که دارای محدودیت در اندازه حکاکی و برش بودند . این موضوع در بیشتر دستگاه های سنتی به چشم می خورد.
آشنایی با انواع دستگاه های لیزر برش و حکاکی
از آنجایی که سیستم FiberMark شرکت Epilog دارای طراحی بازی هست می توان نتیجه گرفت که این دستگاه با تمام نرم افزارهای مبتنی بر ویندوز کار می کند. به همین خاطر لیدی می توانست کار با برنامه های موجودی که همیشه از آنها استفاده می کرد را ادامه دهد. به عنوان مثال او می توانست از ادوبی ایلوستریتور و کورل دراو استفاده کند. این موضوع باعث می شود نیاز به یادگیری یا آموزش افراد حذف شود. آنها همچنین می توانند به طور کامل از جدول حکاکی ۱۲ در ۱۲ اینچ نهایت استفاده را ببرند. لیدی در این باره می گوید: ما از این دستگاه برای آیتم های فلزی مختلفی استفاده کرده ایم که قبلا مجبور بودیم با استفاده از جدول های حکاکی استاندارد آن را برش داده یا حکاکی لیرزی کنیم. دیگر لازم نبود نگران جابه جای آیتم ها باشیم. این دستگاه جدول بزرگی دارد و می تواند هر نوع شکلی را پوشش دهد. او در این باره می گوید: دستگاه Fibermark توانست تمامی نیازهای ما را برطرف کند. این دستگاه به ما اجازه می دهد تقریبا هر نوع فلزی که دوست داریم را برش دهیم. مزیت دیگر این نوع سیستم ها این است که قادرند به خطوط تولید اضافه شوند.
این دستگاه در کارهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. لیدی در این باره می گوید:ما هر چیزی را با این سیستم برش داده و حکاکی لیزری کرده ایم. به عنوان مثال محصولات متعددی همچون جوایز، فلش مموری، جواهرات، لیوان و غیره را با استفاده از این دستگاه تولید کرده ایم.
توسعه و گسترش محصولات تولیدی توسط این شرکت باعث شده است سهم بیشتری در بازار داشته باشد. لیدی در این باره می گوید: FiberMark به ما اجازه داده است محصولات صنعتی زیادی را حکاکی کنیم . همین امر مشتریان جدیدی را وارد شرکت کرده است. امروزه بسیار سخت تلاش می کنیم تا محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. اگرچه عملکرد دستگاه بزرگترین دلیل Blue ribbon برای خرید این دستگاه برای کاربرد نشانه گذاری بر روی فلزات بود اما لیدی معتقد است که رابطه آنها با Epilog و تیم فروش آن فاکتور بزرگی برای تصمیم گیری در خرید بود. او در این باره می گوید: Fibermark دقیقا همان کاری را انجام می دهد که ما نیاز داریم. این سیستم برای کسب وکار ما عالی است. شرکت Epilog نیز دستگاه های درون ساخت خوبی با قابلیت های عالی تولید می کند. علاوه بر این تیم پشتیبانی فنی آنها قابل مقایسه با سایر رقبا نیست و این موضوع برای هر کسب وکاری که به دنبال لیزر حکاکی هستند ضروری است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران