لطفا منتظر بمانید

طراحی برش لیزری

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

طراحی های کوچک برش لیزری- ایجاد تکه های بسیار کوچک
خدمات برش لیزری
زمانی که سفارش خدمات برش لیزر  از مشتری دریافت می شود،بایستی به جزیئات عملیات برش لیزر توجه زیادی شود، حتی  قطعات و بخش های کوچک  کار نیز باید در نظر گرفته شود.
تنها یک استثنا برای انواع دستگاه های لیزر وجود دارد و آن هم قطعات بسیار ریزی است که معمولا کوچکتر از ۵ میلی متر هستند که ممکن است در بستر دستگاه برش لیزری گیر کنند.
مشکلی که در مورد از دست دادن چنین قطعات کوچکی وجود دارد به روش برش لیزری بر می گردد. ورقه ای از مواد قابل برش بر روی بستری قرار می گیرد که شبیه لانه زنبور است. این ساختار باعث می شود ماده مورد نظر بدون اینکه بیش از حد گرم شود در بستر قرار گیرد و امکان آتش سوزی آن به حداقل برسد. البته این بستر معایبی نیز خواهد داشت و آن هم این است که قطعات بسیار ریز که برش لیزری داده می شوند در این لانه های زنبوری قرار می گیرند و گیر می کنند.
به عنوان یک قانون کلی در خدمات برش لیزر فلزات و برش لیزری غیر فلزات ، هر چیزی که اندازه کوچک تری داشته باشد ممکن است در این بستر گیر کند. اگر شما نیز چندین تکه کوچک در طراحی خود دارید، توصیه می کنیم طراحی های اضافی را بر روی ورقه خود قرار دهید تا در صورت از دست دادن برخی از آنها، بتوان از موارد دیگر استفاده کرد.
موارد دیگری که شاید بتواند راهنمای شما در استفاده از دستگاه های لیزر باشد به شرح زیر می باشد
تعمیرات دستگاه لیزر
فروش دستگاه های حکاکی لیزری
پرداختکاری فلزات
خدمات حکاکی لیزر
پرینتر فلت بد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران