لطفا منتظر بمانید

حکاکی جوایز با استفاده از سیستم های لیزری

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

سیستم های لیزری برای حکاکی جوایز، پلاک ها و محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه های لیزری Epilog برای اولین بار برای کار در صنعت جوایز توسعه داده شد اما امروزه در صنایع و بازارهای مختلفی به کار می رود. از این دستگاه های لیزر می توان برای حکاکی آسان تصاویر، لوگوها یا متن بر روی جوایز استفاده کرد. با استفاده از این سیستم ها می توان جوایز منحصر به فردی تولید کرد.
برای اینکار باید با چه برنامه طراحی آشنا باشم؟
شاید بتوان گفت زیبایی سیستم های لیزری Epilog در این است که استفاده آسانی دارند. هیچ محدودیتی برای انتخاب نرم افزار طراحی ندارید. شما می توانید از هر نرم افزاری که دوست داشتید استفاده کنید. نرم افزارهایی همچون کورل دراو، ایلاستریتور و اتوکد با این لیزرها به خوبی کار می کنند.
آیا برای استفاده کردن از دستگاه برش لیزر باید یک هنرمند باشم؟
قطعا چنین نیست. ما کاربرانی را داریم که مهارت های طراحی متفاوتی دارند و در حال حاضر توانسته اند نقش ها و طرح های زیبایی بر روی جوایز حک کنند. اگر بتوانید مهارت های اساسی را به دست آورید قادر خواهید بود برای لیزر خود طراحی خوبی انجام دهید و سپس بر روی جوایز طرح زیبای خود را حک نمایید.
جوایز سفارشی خود را ایجاد کنید:
شما می توانید از جوایزی استفاده کنید که برای حکاکی آماده هستند. این جوایز دارای طرح های از پیش تعریف شده ای می باشند. همچنین قادر هستید از خلاقیت خود برای ترکیب مواد و ایجاد یک طرح استفاده نمایید. با استفاده از خلاقیت و انتخاب های عالی قادر خواهید بود جوایز منحصر به فرد و جذابی ایجاد کنید.
از کجا می توانم جوایزی برای حکاکی خریداری کنم؟
ما شرکت های متعددی را پیشنهاد می کنیم که می توانند جوایز ساده و بدون حکاکی را در اختیار شما قرار دهند.
آیا می توان با  دستگاه لیزری کارهای دیگری انجام داد؟
بله. شما می توانید کارهای چوبی بسازید یا هدایای تبلیغاتی تولید کنید . با استفاده از این سیستم ها ، قادر خواهید بود طیف وسیعی از محصولات را برای کسب و کارهای مختلف ایجاد نمایید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران