لطفا منتظر بمانید

ساخت تغذیه سیم پیچ- بخش دوم

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
خدمات دستگاه لیزر
تولید سیم پیچ
شرکت Elleci  با تولید سیم پیچ آشنا بود. این شرکت حدود ۱۰ دستگاه پرس  دارد که هرکدام ظرفیت ۲۰۰ تنی دارند. همچنین این شرکت با فناوری تشکیل سیم پیچ نیز آشناست و می تواند این کار را به خوبی انجام دهد.
در اوایل سال ۲۰۱۶ دستگاه جدیدی در شرکت نصب شد که به آن اجازه می داد کارهای مشتریان را با دقت بیشتر و بهتری انجام دهد.تامسلا در این باره می گوید: ما به یک نوع دستگاه جدید نیاز داشتیم. با کمک دستگاه های قدیمی  نمی توانستیم تمامی فرایند ها را انجام دهیم و باید بخش های مختلف را به صورت دستی بارگذاری می کردیم.  این مهم ترین مزیتی بود که از دستگاه تولید سیم پیچ به دست می آمد.
این خط تولیدی را می توان با عرض سیم پیچ هماهنگ کرد. خط تولید این شرکت می تواند  خود را با عرض کمتر از ۲٫۶ اینچ  و بیشتر از ۳٫۳ فوت سازگار سازد.  این خط تولیدی با یک uncoiler شروع به کار می کند که فلز را به فیدر CNC می دهد. این uncoiler ظرفیت ۸ تنی دارد. سرعت ان را می توان بهینه سازی کرد بنابراین به طور مستمر ورقه های  فلزی را به دستگاه پانچ می رساند. فیدر که به تشکیل سیم پیچ و دقت آن کمک می کند نیز به خوبی تنظیم شده است. ابزار پانچ کردن  به دو قوس ابزار متصل شده است که در محور Y حرکت می کند.
کاربرد های نوین دستگاه برش لیزری
قوس و انحنای ابزار را می توان بر اساس استانداردهای موجود تنظیم کرد. اگر مهندسان این شرکت بخواهند تنظیمات ابزار را بر روی مقدار متفاوتی پیکربندی کنند می توانند یک مقدار جدید ایجاد نمایند. Elleci می تواند قوس و انحنا را عوض کند و آن را با مورد جدیدی جایگزین نماید. اگر قسمتی که قرار است که در ایستگاه پانچ تولید شود کوتاهتر از ۱۳٫۱ فوت یا ۴ متر است، برش های کوتاه، محصول مورد نظر را از سیم پیچ می برد و ان را به ایستگاه برش لیزری می فرستد.  اگر محصول بلندتر است، ماده ای که از قبل پانچ شده است وارد  واحد کنترل حلقه می شود و بعدها توسط دستگاه لیزر برش، برش می خورد. بخش مورد نظر وارد دستگاهی می شود که قابلیت برش لیزری در آن وجود دارد . این ماشین فرایند برش را مدیریت می کند. قبل از اینکه فرایند برش آغاز شود، یک دوربین موقعیت سوراخ  را تشکیل می دهد تا در مورد مکانی که باید برش بخورد اطمینان حاصل گردد.
کاربرد دستگاه برش و حکاکی لیزری
ایستگاه های پانچ کردن و برش لیزری به گونه ای طراحی شده اند که می توان آن ها را به طور همزمان مدیریت کرد. در حقیقت، دستگاه برش لیزری را می توان با ورقه های فلزی تغذیه کرد. زمانی که فرایند برش با لیزر کامل شد، بخش آماده شده وارد یک  میز می شود و فرایندهایی همچون جوشکاری و رنگ آمیزی بر روی آن اجرا می گردد. تامسلا بر این باور است که مهندسان شرکت باید خود را با تجهیزات جدید وفق دهند. بیشتر این افراد هنوز اطلاعات کافی در مورد تجهیزات جدید ندارند. هدف از این کار تولید قطعات با دقت بیشتر است. آندریا دالان مدیر عامل شرکت دالان در این باره می گوید:  شما می توانید کارهایی که در سایر دستگاه های پانچ رخ می دهد را مشاهده کنید و سپس بخش هایی که می توان در این ماشین لیزر انجام داد را ببینید. با اینکه شرکت Elleci هنوز تلاش می کند پتانسیل استفاده از خط تولید جدید را افزایش دهد اما به اندازه کافی با آن کار کرده است و می تواند قطعات خوبی تولید نماید. این شرکت می تواند به نحو احسن از فلزات استفاده کند. بخش هایی که قبلا  به خوبی ایجاد نمیشد با استفاده از دستگاه های برش لیزر جدید می تواند تولید شود. با کمک این دستگاه ها تنها ۲ الی ۳ درصد از مواد به هدر می رود.  موفقیتی که شرکت Elleci در این خط تولید جدید به دست آورده است به شمال ایتالیا محدود نمی شود. به زودی این فناوری جایگاه خود را در کشورهای دیگر پیدا خواهد کرد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران