لطفا منتظر بمانید

برش لیزری در حجم بالا

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
خدمات برش لیزر در حجم بالا
در سال های گذشته برش لیزری با تولیدات کم حجم مرتبط بوده است. با این حال افزایش و بهبود فناوری های موجود بدین معنی است که خدمات برش لیزری در حجم بالا  به یک گزینه مقرون به صرفه تبدیل شده است و نسبت به سایر ابزارها و روش های سنتی می تواند مزایای بیشتری در اختیار افراد قرار دهد. این امر میتواند در برش لیزری فلزات و همچنین برش لیزری غیر فلزات مورد استفاده واقع شود.
مزایای برش لیزری در حجم بالا
مزیت اصلی  خدمات برش لیزری در حجم بالا توانایی آن برای برطرف کردن نیازهای مشتریان است. این موضوع به اقتصاد جهانی امروز بسیار مرتبط است زیرا شرکت ها دوست دارند حجم وسیعی از کارها را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهند. به طور کلی، برش لیزری را می توان با حداقل تنظیمات انجام داد. این موضوع بدین معناست که فرآیند برش به سادگی و در کمترین زمان انجام می شود.
کاربران برش لیزری با حجم بالا
یکی از اصلی ترین صنعت های بهره بردار از خدمات برش لیزری با حجم بالا، صنعت اتومبیل است. این صنعت از لیزر برش برای بیشتر نواحی موجود استفاده می کند. بیشتر قطعاتی که در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد را می توان با برش لیزری تهیه کرد.
با اینحال صنایع دیگری نیز از برش لیزری با  حجم بالا استفاده می کنند. به عنوان مثال شرکت های ساختمانی از این گزینه بهره مند می شوند
اصلاحات برش لیزری
بخش هایی که توسط ماشین برش لیزری با حجم بالا ایجاد می شود ممکن است به اصلاح نیاز داشته باشد. این موضوع می تواند کمی آزاردهنده باشد.  با استفاده از اصلاحات برش لیزری همچون ایجاد سوراخ های اضافی یا اسلات ها، می توان با استفاده از نرم افزارهایی همچون اتوکد فرایند را شبیه سازی کرد. این موضوع بدین معنی است که ابزارهای اصلاح با سرعت بیشتری در اختیار افراد قرار می گیرد.  علاوه بر این، انعطاف پذیری  برش لیزری بدین معناست که بخش های اصلاح شده را می توان به همراه بخش های موجود تولید کرد تا فرآیند اصلاح کاملا انطباق پذیر و هماهنگ باشد.
برای اینکه بتوان فرآیند تولید در حجم وسیع را تسهیل کرد،  شرکت های مختلفی از اتوماسیون استفاده می کنند. برای دستگاه های برش لیزری  مسطح این موضوع به معنای استفاده از دو جدول است. علاوه بر این، دستگاه های برش لیزری را می توان با استفاده از فرایند بارگذاری خودکار مواد  سفارشی سازی کرد. این موضوع اجازه تولید در حجم وسیع را می دهد. همچنین بهینه سازی های زیادی در توانایی تولید دستگاه های برش لیزری ۵ محوری نسبت به سال های گذشته ایجاد شده است. ما به صورت ۲۴ ساعته کار می  کنیم و قادریم نیازهای مشتریان را به خوبی برطرف کنیم.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران