لطفا منتظر بمانید

کاربرد های برش و حکاکی لیزری

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
دستگاه های لیزر توانایی برش و حکاکی لیزری روی انواع متریال ها را دارا هستند به همین خاطر میتوان موارد زیادی را برای کاربردهای برش و حکاکی لیزری برشمرد.
از این قابلیت ماشین برش و حکاکی میتوان برای ساخت انواع وسایل تزئینی استفاده کرد ، از جمله : ساخت انواع آلبوم و قاب عکس ، جعبه برای آلبوم های نفیس. به خاطر کیفیت بالایی که دستگاه های لیزر برش و حکاکی در نحوه اجرا دارند برای این امر بسیار پرمصرف بوده و تولید کنندگان این ماشین ها را نسبت به دستگاه های قبلی ارجع تر می دانند .سرعت بالای این دستگاهها حتی در کارهای ظریف کمترین تاثیری بر روی کیفیت کار نگذاشته و همچنین می توان در مدت زمان کوتاهی کارهای تیراژ را به بهترین نحو اجرا کرد.
برش دستگاه حکاکی و برش لیزری بسیار ظریف و دقیق است به همین دلیل برای تولید وسایل تزیینی بسیار کاربرد دارد، زیرا به دلیل سرعت بالایی که در اجرا دارد می تواند در تولید، نقش به سزایی در تیراژ داشته باشد . از جمله خدمات برش لیزری ، برش چرم است که می توان برای ساخت انواع رو میزی از آن استفاده کرد.
برش چرم در رنگهای متنوع و مونتاژ آنها به یکدیگر طرح های خاصی را به وجود می آورند.
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های لیزر، ساخت وسایل تزئینی کاربردی مثل : جعبه دستمال کاغذی با سطل زباله سِت آن است.این وسایل بیشتر در چیدمان پذیرایی منازل استفاده می شود. تنوع طرح برای این سِت بسیار زیاد است گاهی می توان با مونتاژ دو جنس ، کار را خاص تر کرد و حتی روی جعبه، حکاکی و یا نگین کاری انجام داد.
دستگاه های لیزر برای ساخت این مدل کارها بسیار کاربرد داشته و کمک زیادی میکنند فقط کافیست طرح مورد نظر را در یک برنامه دو بعدی کشیده سپس آن را به نرم افزار لیزر آورده و روی جنس مورد نظر دستور حکاکی و یا برش را بفرستید.
سرعت بالا و ظرافتی که این دستگاه ها در اجرا دارند باعث شده طرفداران زیادی را به خود جذب کنند و تولید کنندگان در کنار دستگاهای قبلی خود، خواستار استفاده از ماشین های لیزر باشند زیرا نسبت به دستگاه های قدیمی درصد خطا به صفر رسیده و پیچیده ترین طرح ها را در زمان کمی اجرا می کنند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران