لطفا منتظر بمانید

گرمایش با دستگاه ترکیبی پانچ-لیزر

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
گرمایش با دستگاه لیزر ترکیبی
شرکت ACP  برای افزایش ظرفیت تولید خود به انعطاف پذیری و سرعت بیشتری نیاز داشت. به همین خاطر به دنبال خط تولید جدیدی می گشت که بتواند این ظرفیت را افزایش دهد. مایکروویو از زمانی که پرسی اسپنسر با رادار کار می کرد تغییرات زیادی کرده است. او متوجه شد که  امواج مایکرویوی که از یک رادار ایجاد می شوند می توانند آب نبات موجود در پاکت را ذوب نمایند.
بیش از ۷۰ سال بعد، امواج مایکروویو  برای کارهای متعدد دیگری به کار رفت. از زمانی که آمانه اولین دستگاه مایکروویو را در سال ۱۹۶۷ معرفی نمود،  دستگاه هایی با پخت سریع ظهور پیدا کرد و در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. در بیشتر موارد این تجهیزات تنها برای گرم کردن یک فنجان قهوه یا گرم کردن غذا به کار نمی رود.  این دستگاه ها یکی از موارد پرکاربردی هستند که می توانند غذا را به شیوه دقیقی بپزند. شرکت ACP که بخشی از گروه Ali است، تیمی از سرآشپزان ماهر و دانشمندان علوم غذایی را در اختیار دارد که بر روی تجهیزات اشپزخانه کار می کنند.  همچنین این تیم تلاش می کند آخرین گرایشات موجود در صنعت غذا را درک کند و  دستور پخت های جدیدی برای دستگاه مایکروویو توسعه دهد.  در سال ۲۰۰۷ زمانی که این شرکت به مکان جدید خود نقل مکان کرد، تنها در حال تولید بخشی از محصولات خود بود. این شرکت تنها بر روی  دستگاه پرس قدیمی خود تکیه داشت و  بیشتر فروشگاه ها محبور بودند بخش های مورد نیاز شرکت را خودشان تولید کنند.
کاربرد های نوین دستگاه برش لیزر
نیاز به سرمایه گذاری بیشتر برای خرید دستگاه های جدید و انعطاف پذیر بیشتر از قبل به چشم می خورد. شونک در این باره می گوید: چند سال بعد، ما تلاش کردیم مدل جدیدی را  توسعه دهیم که نیازمند ابزارهای دیگری بود. در نتیجه، یک دستگاه لیزری جدید خریداری کردیم و از ان برای تولید تجهیزات مورد نیاز خود استفاده نمودیم. موفقیتی که از طریق این تجهیزات به دست آمد شرکت را  تشویق کرد از دستگاه های بیشتری استفاده کند و در سال ۲۰۱۴ زمانی که شرکت اولین فر بخارپز خود را معرفی می کرد، از مدل جدیدی از دستگاه های لیزری رونمایی نمود.  مدیران تولیدی این شرکت عملکرد دستگاه لیزری CO2 را دوست داشتند به همین خاطر تلاش می کردند از نسخه های جدیدتر آن نیز بهره مند شوند. در نهایت،  تصمیم گرفتند از مدل های جدید این دستگاه ها نیز استفاده کنند. این شرکت تولیدکننده تلاش می کند بخش تولیدی خود را با تجهیزات بهتری به روز کند.
تولید با عملکرد بالا:
این ترکیب جدید از دستگاه ها انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به دستگاه های قدیمی در اختیار افراد قرار می دهد.  عملکرد و قابلیت پانچ سروو به این دستگاه اجازه می دهد کارهای زیادی را در تولید مایکرویو مدیریت کند . دستگاه لیزر فیبری ۳۰۰۰ واتی که به گفته شرکت انرژی بسیار کمتری نسبت به دستگاه لیزر Co2 مصرف می کند؛  می تواند ورقه های فولاد ضدزنگ را به خوبی برش دهد. هیل در این باره می گوید: دستگاه LPe6f توانست خلاقیت و بهره وری شرکت را به خوبی افزایش دهد. ترکیب جدید این دستگاه ها توانست قدرت تولید شرکت را دو چندان کند. از زمان نصب این دستگاه؛ حجم سفارشات ما نیز افزایش پیدا کرد اما به خوبی توانستیم از عهده انجام آن بر بیاییم.  حجم کاری ما در این زمان سه برابر شد.
دستگاه جدید سرعت و عملکرد بهتر و بیشتری نسبت به فناوری های قدیمی دارد. قابلیت ها و ویژگی هایی که در این دستگاه وجود دارد تنظیم و راه اندازی آن را سریع تر می کند. در این میان، لیزر فیبری نیازمند تعمیر و نگهداری زیادی نیست. هیچ گازی برای لیزر نیاز نیست بنابراین نیازی به مانیتور کردن هم نخواهد بود. پرتو لیزر از طریق کابل فیبر نوری به کار می رود.  برای اینکه از اجرای حداکثری این دستگاه اطمینان حاصل شود، در این دستگاه ترکیبی از  سر برش محافظت شده استفاده شده است که لنز و نازل را با شکل مناسبی نگه می دارد  و همین امر کیفیت فلز برش خورده را بیشتر می کند. از آنجایی که ترکیب ماشین لیزر و پانچ به سیستم مدیریت خودکار مرتبط است، شرکت ACP می تواند فرآیند پانچ کردن و برش را بدون دشواری انجام دهد.  بارگذاری و انجام تمامی اینکار نه تنها باعث می شود برش بهتری انجام شود بلکه  از بین بردن بخش های اضافی به شیوه مناسب تری انجام می شود.  در حقیقت، Night Train به فاکتور کلیدی برای حذف بخش های اضافی و تولید بهتر تبدیل شده است.  هیل بیان می کند که آنها به طور دستی برخی از بخش ها را بارگذاری می کردند . خوب حالا سوال اینجاست که چنین تجهیزات جدیدی چه تاثیری بر روی عملکرد شرکت ها خواهد داشت؟ هیل در این باره چنین  می گوید: در سال های قبل، برای تکمیل فرآیند شش ساعت زمان نیاز داشتیم. یک ورقه ۵۶ بخش داشت و هر کدام باید پردازش می شد. شرکت ما تلاش می کرد این کار را در دو شیفت کاری انجام دهد. بعد از به کارگیری دستگاه های تولیدی جدید، این کار با سرعت بیشتری انجام شد. دستگاه جدید لیزری می توانست با سرعت بیشتری بخش های مورد نیاز را برش دهد. این روزها تلاش می کنیم کارهای بیشتری را با دستگاه لیزر فیبری انجام دهیم.
برنامه ریزی برای آینده:
ظرفیت و توانایی اضافی در این دستگاه ها به شرکت ACP کمک کرد بهره وری و خلاقیت خود را در خط تولید افزایش دهد. همچنین استفاده از دستگاه های جدید به این شرکت اجازه داد ایجاد نمونه را در داخل شرکت انجام دهد. در چنین شرایطی برش بخش های مورد نظر بدون زمانبندی زیاد انجام پذیر بود. امروزه مدیران بخش های تولیدی تلاش می کنند خط تولید خود را با دستگاه ها و تجهیزات به روزتری مجهز کنند و حجم سفارشات دریافتی را بیشتر نمایند. اینکار نیازمند سرمایه گذاری در ابزارهای مختلفی است. استفاده از دستگاه های ترکیبی لیزر/ پانچ می تواند اولین مرحله برای ورود به آینده هیجان انگیز برای تولید کنندگان باشد.شما نیز می توانید به خرید چنین دستگاه هایی فکر کنید و از آن ها بهره مند شوید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران