لطفا منتظر بمانید

پاک کردن تاتو توسط لیزر چگونه است؟

28 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
امروزه  استفاده از لیزر برای مقاصد مختلف کار افراد را ساده تر و آسان تر کرده است. استفاده از دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو یکی از این موارد است.  پاک کردن تاتو با لیزر یک روش موثر برای این کار محسوب می شود.  به خاطر فرایند ساده ای که دارد افراد پرمشغله می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در این شرایط، انرژی لیزر بر روی نقطه مورد نظر متمرکز می شود تا بتواند رنگدانه ها و رنگ های تاتو را بشکند.  لیزر می تواند طیف وسیعی از رنگ های به کار رفته در تاتو را پاک کند.  این لیزرها از طول موج های مختلف نور برای برداشتن رنگ های تیره، روشن و  سایر موارد استفاده می کنند. برای شکستن رنگدانه های موجود در تاتو تنها چند ثانیه زمان نیاز خواهد بود. همین امر به شما اجازه می دهد فرآیند پاک کردن تاتو را در مدت زمان کوتاهی کامل کنید.  معمولا لیزر به لایه های عمیق تر پوست نفوذ نمی کند. به همین خاطر، زخمی شدن پوست بسیار نادر است و درمان آن به راحتی انجام می شود. یک تاتوی متوسط را می توان در ۳ تا ۱۰ جلسه درمانی به طور کامل از بین برد. تعداد  جلسات درمانی به سن، رنگ، کیفیت جوهر و تکنیکی که برای ایجاد تاتو استفاده شده است بستگی دارد.
پاک کردن انواع مختلف تاتو
لیزر به  افراد کمک می کند طیف وسیعی از تاتوهای خود را برای همیشه پاک کنند. معمولا انواع مختلف تاتوهای زیر از طریق لیزر پاکسازی می شود:
نام و اعداد: نام و اعدادی که بر روی بدن نوشته شده اند.
حلقه: سمبل ها، کلمات،بندهایی که زیر حلقه یا جواهرات پوشیده می شود.
طراحی ها: قلب، کاراکتر، حیوانات، گل ها؛ آثار هنری
آثار هنری بزرگ
بخشی از تاتو: می توان تنها بخشی از یک تاتوی بزرگ را با لیزر پاک کرد.
عوارض جانبی اندک:
پاک کردن تاتو با لیزر یک روش اسان و امن محسوب می شود.  معمولا روزانه هزاران نفر از این روش برای پاک کردن تاتوهای خود استفاده می کنند. با کمک فناوری های امروزی، می توان جوهر به کار رفته در تاتو را با کمترین عارضه جانبی هدف قرار داد. انرژی لیزر از لایه بالایی پوست عبور می کند تا به رنگدانه های موجود در آن برسد.  به ندرت پوست شکسته می شود. اما باید به خاطر داشته باشید که در برخی از موارد پوست متورم شده و دچار حساسیت می گردد. برای راحتی افراد در برخی از موارد از سیستم های سرمایشی با فناوری بالا استفاده می شود تا پوست قبل از پاک کردن تاتو با لیزر بی حس گردد. همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر کردیم، پاکسازی تاتو با لیزر نیازمند نفوذ آن به لایه های عمیق تر پوست نیست. به همین خاطر درد حاصل از آن  کمتر  خواهد بود.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران