لطفا منتظر بمانید

دستگاه برش لیزر فیبری

28 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
سوالاتی در مورد دستگاه برش لیزر فیبری
دستگاه برش لیزری
این روزها سوالات زیادی را در مورد دستگاه برش لیزری فیبری از طرف مشتریان خود دریافت می کنیم. به همین خاطر در این مقاله سوالات رایجی که در این مورد وجود دارد را با هم مرور خواهیم کرد.
دستگاه برش لیزر فیبری چیست؟
برش لیزری فرایندی است که از لیزر برای برش مواد استفاده می کند و عموما در فرایندهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد اما امروزه این فرایند در مدارس، کسب وکارهای کوچک و مراکز سرگرمی نیز رایج شده است.به خاطر دقت بالا،  طول عمر بیشتر و مقرون به صرفه بودن  دستگاه های برش لیزری فیبری، این موارد جایگزین دستگاه هایی همچون YAGو پلاسما شده است.
دستگاه برش لیزری فیبری چه کاری می تواند انجام دهد؟
این دستگاه می تواند با دقت بالا مواردی همچون فولاد ضد زنگ، ورقه های کربنی، آهن، برنج و آلومینیوم را برش دهد.
ماده ۳۰۰w ۵۰۰w ۷۵۰w ۱۰۰۰w ۲۰۰۰w
فولاد ضد زنگ ۲mm ۳mm ۴mm ۴mm ۶mm
ورقه های کربنی ۳mm ۶mm ۸mm ۱۰mm ۲۰mm
دستگاه برش لیزری فیبری را می توان به طور گسترده در برش ورقه های فلزی، تولید کلید برق،صنایع هوافضا، صنعت مواد غذایی،صنعت منسوجات، صنایع مهندسی، تولید لوکوموتیو، صنایع تولید لوازم خانگی؛ دکوراسیون منزل و غیره مورد استفاده قرار داد.
کاربرد های دستگاه لیزر
انتخاب دستگاه برش لیزر فیبری
اولا، باید ماده و اندازه  آن را به دقت تعیین کنید. شما می توانید از مهندسان موجود کمک بگیرید. ثانیا باید حداکثر ضخامتی که قصد برش دارید را تعیین نمایید. زیرا قدرت لیزر به ضخامت ماده بستگی خواهد داشت. در نهایت باید توجه ویژه ای بر روی عملکرد دستگاه برش لیزر فیبری داشته باشید.  اجزای ماشین برش لیزری مناسب باید با دقت بالا انتخاب شود و تنظیم گردد. قیمت های مختلف باعث می شود دستگاه شما کیفیت متفاوتی داشته باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران