لطفا منتظر بمانید

دستگاه های برش لیزری فلزات

28 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

خدمات برش لیزری فلزات پرسناژ لیزر
ماشین های برش لیزری پرسناژ می توانند با فناوری لیزری پالس مجهز شوند که به افراد اجازه می دهد برش دقیقی از ورقه های فلزی را انجام دهند. فلزاتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد در برگیرنده فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و فولاد است.
دنبالگر ارتفاع متمرکز خودکار توسط ماشین برش لیزری  توسعه یافته است و یکی از کلیدی ترین عناصر برای برش نوری فلزات است. نازل برش  توسط یک سنسور خازن و موتور محور Z کنترل می شود. شکاف بین فلزی که قرار است برش لیزری داده شود و نازل برش را می توان  تا زمانی که پرتو مطلوب حاصل گردد تنظیم کرد. وقتی فرآیند لیزر برش آغاز می شود، دنبالگر ارتفاع، سطح فلز را پیگیری می کند و نازل را در محور Z تنطیم می نماید تا بتواند یک نقطه کانونی ثابت را به هنگام برش ایجاد کند.
میز برش لیزری استفاده شده در انواع دستگاه های برش لیزری فلزات از گریدهای محکم و با دوام ساخته شده است که تماس سطح با قسمت پایینی فلزات را به حداقل می رساند. فایل سراشیبی  که گرید را می سازد  در یک رایانه ذخیره شده است.  قابلیت های پیشرفته برش فلزات در نرم افزار لیزر برش به افراد اجازه می دهد کنترل دقیق و کاملی بر روی فرایند برش لیزری داشته باشند.
تاخیر ساکن دستگاه لیزر برش شما را مطمئن می سازد که نفوذ لیزر به فلز  قبل از برش به خوبی انجام شده است.  فشار هوا در نازل را می توان  تنظیم کرد .
فرکانس مدولاسیون لیزر را می توان از ۵۰۰ تا ۵۰۰۰۰ هرتز تنظیم کرد تا به یک برش عاری از تفاله دست یافت . این امر نیاز به فرایندهای  ثانویه را از بین می برد.
صرفه جویی در زمان با ماشین های لیزر برش پرسناژ
برش لیزری فلزات
فشار بالا به گازهایی همچون اکسیژن یا نیتروژن کمک می کند از طریق نازل برش فلزی تزریق شود. نتیجه اینکار ایجاد یک لبه عاری از تفاله و اسیب است و فرایندهای ثانویه بر روی  فلز برش داده شده را کمتر می کند.
هزینه اجرا و نگهداری کمتر با بهره گیری از خدمات برش لیزری
 برش با استفاده از دستگاه برش لیزر یک فرآیند بدون تماس است که هزینه های بالای جایگزینی قالب ها و سایر موارد را تا حد زیادی کاهش می دهد. دستگاه های برش فلزات می تواند  شکل بسیار نازکی از فلزات را برش دهد.kerf پرتو ۰٫۰۰۴ اینچ باعث می شود امکان برش  طرح های پیچیده بر روی فلزات وجود داشته باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران