لطفا منتظر بمانید

برش و حکاکی لیزری انواع چرم

29 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

یکی دیگر ار موارد استفاده دستگاه های برش و حکاکی لیزری، برش انواع چرم است.
این چرم‌ها برای ساخت کفش و کمربند، روکش مبلمان، کیف، تابلو، استفاده در دکوراسیون داخلی منازل، روی شلوار جین و اقسام لباس‌ها و همچنین در ساخت روکش ماشین‌ها کاربرد دارد. دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری برای برش چرم، نیازی به قالب گیری ندارند و می‌توانند برش‌هایی بسیار صاف و تمیز بر روی چرم ایجاد کنند،
برش طرح‌های بسیار پیچیده با سرعت بسیار بالا از دیگر مزایای استفاده از ماشین حکاکی و برش لیزری می باشد. سرعت بالای برش توسط این دستگاه‌ها زمانی بیشتر به چشم می‌آید که شما بخواهید چندین لایه چرم و پارچه را با هم برش بدهید اینجاست که با سرعتی که این دستگاه‌ها دارند شما عملا در مدت زمان کمی قادر خواهید بود خیلی از مواد خودتان را به راحتی برش بدهید.
این دستگاه‌ها نیازی به یک الگوی قالب ثابت ندارند و لازم نیست که برای هر نوع پارچه یا برشی قالب مخصوصی تهیه کنید. لبه‌های چرم و لباس و پارچه را بدون زدگی و کاملا صاف برش می‌دهند و کاری تمیز تحویل شما می‌دهند. که این به خاطر ظرافت و دقت بالایی این دستگاه‌ها است.
شما می‌توانید توسط دستگاه‌های برش لیزر و حکاکی لیزری، طرح‌های زیبا و منحصر به فردی را روی کیف و لباس و کفش حکاکی و برش لیزری کنید حتی می‌توانید چهره فرد خاصی را بر روی این مواد برش و حکاکی لیزری کنید و به دیوار بزنید و یا به عنوان هدیه‌ای ماندگار و متفاوت به دوستان و آشنایتان بدهید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران