لطفا منتظر بمانید

چگونگی برش لیزری و حکاکی شیشه

15 آذر ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

برش لیزری بر روی شیشه

برش لیزری ، فناوری است که از لیزرهای قدرتمند برای برش قطعات و اجسام استفاده می شود و معمولا برای برنامه‌های تولید صنعتی استفاده می‌شود برش لیزری بر روی مقاطع اشیا، برشی تمیز و عالی و با دقت زیاد انجام می دهد. در برش لیزری تاب خوردگی و تغییر حالت ایجاد نمی شود. خدمات برش لیزری غیر‌فلزات توسط تکنولوژی لیزرانجام می شود. استفاده از تجهیزات برش لیزری نیازهای مشتریان را برآورده می کند و محصولات با کیفیتی را تولید می نماید.
ساده ترین ساختار لیزر،  شامل دو آینه است که این دو آینه به صورت موازی، به گونه ای که یک نوسان ساز را تشکیل می دهند روبروی هم قرار می گیرد. تابش و بازتابش با ایجاد یک محیط فعال بین آینه ها، با عمل لیزر اتفاق می افتد. دستگاه های لیزر با استفاده از کامپیوتر، لیزر را تولید می کنند. دستگاه لیزر، برش لیزری و حک لیزری را انجام می دهند. دستگاه های لیزر، مزایای زیادی نظیر سرعت بسیار بالا دارند و با توجه به استفاده از کامپیوتر، خروجی های یکسانی دارند.

شیشه مایعی است که سفت شده، شی جامدی است که ساختار بلور ندارد. شفاف است و دارای شکل هندسی نیست و می توان آن را به شکل مورد نظر و دلخواه تغییر داد. لیزر قابلیت حکاکی دو طرف شیشه (پشت و روی شیشه) و آینه را دارد. حک لیزری لوگو، آرم، نوشته، نقوش، چهره و ... می شود. دستگاه برش لیزری برای سفارشی کردن انواع محصولات شیشه ای قابل استفاده می باشد و لیزر شیشه، روشی نوین برای تزیین و برش شیشه است.

آیا قابلیت برش لیزری شیشه و آینه توسط لیزر وجود دارد؟ برش لیزری شیشه و آینه به ندرت امکان پذیر می باشد زیرا حرارت لیزر باعث ترک شیشه و آینه می شود. برش لیزر بسته به نوع و ضخامت شیشه، و آنچه که شما از برش استفاده می کنید دارد.  البته برای شیشه های بسیار نازک و با تعیین  پارامترهای سرعت / قدرت، می توانید یک برش تمیز را تجربه کنید. برای لیزر کاری شیشه های ضخیم، از خنک کننده ها استفاده می شود تا حرارت موجب شكستن شیشه در مسیر لیزرکاری نشود.
متریال های مختلف دستگاه برش متفاوتی را نیاز دارند، زمان برش با توجه به ضخامت متریال و دقت برش متفاوت است. در عین حال دستگاه های برش لیزر دارای قیمت و کیفیت متفاوت است، بنابراین در انتخاب دستگاه با توجه به نیاز خود اقدام نمایید.

خدمات لیزری شیشه:

-شیشه و آینه جهت دکوراسیون داخلی، هتل، رستوران، بانک، فروشگاه ها و  .... 
-تابلو های نوری
-ساخت تندیس
-ساخت استند های تزئینی
-لایت باکس نوری

شرکت پرسناژ ارائه دهنده بهترین خدمات حکاکی لیزری غیر فلزات است که برای تبلیغات بسیار کارآمد هستند، جهت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران