لطفا منتظر بمانید

حکاکی لیزری روی طلا و نقره به چه صورت انجام می شود؟

10 دی ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

روی طلا و نقره به چه شکل انجام می شود؟

امروزه تقاضا برای جواهرات شخصی سازی شده توسط لیزر افزایش یافته است که باعث افزایش نیاز به دستگاه لیزر حکاکی شده است. ماشین آلات لیزر حکاکی مخصوص جواهرآلات به صورتی طراحی شده است که داخل و بیرون انگشتر و النگو حکاکی شوند. دستگاه لیزر می تواند برای تزئین جواهرات از جنس طلا و نقره با طرح های پیچیده استفاده شود. دستگاه لیزر فایبر گزینه ای عالی برای حک لیزری حلقه، گردنبند، دستبند، النگو و ... است.

حکاکی لیزری دارای سیستم تکنولوژیی عملکرد سریع و دقیق است که به سرعت جایگزین سیستم های قدیمی شده است. امروزه حک لیزر به یک روش در صنعت طلا، نقره و فلزات گرانبها تبدیل شده است. طرح های خلاقانه و مطابق مدروز، انواع متن ، نوشته و تاریخ، طرح گرافیکی، علامتT  ، بارکد، کدهای QR، ماتریس  با تکنولوژی لیزر، قابل حکاکی لیزری بر روی جواهرآلات می باشد.امکان حک لیزری تصاویر چهره عزیزانتان و انواع مناظر، حکاکی انواع اسم فارسی، لاتین و کاراکتر ها بر روی انواع سطوح فلزی بخصوص طلا و نقره می باشد.

امروزه ثبت طرح های خلاقانه روی جواهرات، به طور فزاینده ای اهمیت یافته اند. فلزات گرانبها مانند نقره و طلا بسیار نرم هستند و از تکنولوژی لیزر فایبر در زمینه حکاکی فلزات گران بها نظیر طلا و نقره استقبال بسیاری می شود به نحوی که حکاکی نوشته و عکس روی پلاک طلا و نقره توسط دستگاه لیزر به آسانی مسیر می باشد. دستگاه های حک لیزری فایبر مخصوص طلا، نقره، پلاتین، تیتانیوم و … با سرعت و کیفیت عالی باعث بالارفتن راندمان تولید و افزایش کیفیت محصول می شود. دستگاه های لیزر حکاکی فلزات  قابل اطمینان ترین و موثرترین دستگاه در نوع خود می باشد. این بدان معنی است که از پیشرفته ترین فن آوری های موجود روز جهت حکاکی طلا، نقره و همچنین سایر فلزات  استفاده می کند.
دقت حکاکی دستگاه لیزر فایبر بسیار زیاد و نتیجه حک ظریف است همچنین امکان حکاکی لیزری بر روی سطوح صاف و مدور وجود دارد. سرعت ‏حک لیزری بسیار بالا است و در نهایت خروجی لیزر، حکاکی با کیفیت می باشد.

حلقه های نامزدی و عروسی ، ساعت، گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره، پابند، آویز، النگو، جاکلیدی، پلاک گردنی، مدال و ... از جنس طلا و نقره از نمونه های کاربردی حک لیزر برای جواهرات می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران