لطفا منتظر بمانید

خدمات حکاکی لیزر

24 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
آشنایی با خدمات حکاکی لیزر
حکاکی لیزر میتواند در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی داشته باشد. از این رو ارائه خدمات حکاکی لیزر مورد نیاز بسیاری از صنایع است . آنچه از حکاکی لیزری برداشت میشود ایجاد نقش و نگار های از پیش طراحی شده بروی اشیا می باشد. که میتواند حک آرم و نشان باشد یا لوگو و یا نقش های برجسته و بسیاری از نقش و نگار ها بر روی اجسام باشد. بسیاری از شرکت ها برای حک آرم ونشان خود بر روی کالای تولیدی دچار مشکل هستند. در حالی که میتوانند با مشاوره با کارشناسان پرسناژ محصول مورد نظر خود را یافته و مورد استفاده قرار دهند.
خدمات این حوزه مجموعه پرسناژ میتواند شامل خرید، فروش ، پشتیبانی و تعمیر دستگاه های لیزر حکاکی باشد.
ارائه خدمات حکاکی لیزر
خدمات حکاکی لیزر در دو دسته بندی کلی تعریف می شود
خدمات حکاکی لیزر فلزات
با استفاده از دستگاه های لیزری مخصوص فلزات می توان روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی لیزر یا مارک زنی را انجام داد. با این دستگاه ها می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی حکاکی نمود که در صنایع خودروسازی، تجهیزات بیمارستانی، سرویس های غذا خوری، صنایع طلا سازی، ماشین افزار ( قلاویز، مته، تیغ اره و …) مورد استفاده قرار می گیرد.شرکت پرسناژ ارائه دهنده خدمات حکاکی لیزر آمادگی دارد تا بر اساس سفارشات رسیده از مشتریان گرامی، هتل ها و رستوران ها و کلیه مشاغلی که نیاز به ارائه خدمات حکاکی لیزر دارند. در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه اقدام به اجرای سفارشات آن ها و تحویل به مشتریان باشد.
خدمات حکاکی لیزر غیر فلزات
حکاکی با لیزر بسیار انعطاف پذیر است و می‌توان آن را تقریبا روی هر ماده و متریالی از جمله چوب، سرامیک و مواد آلی انجام داد.از جمله صنایع دیگری که در آن ها خدمات حکاکی لیزر کاربرد دارد صنایع دستی، چوب، کاغذ و شیشه و صنایع الکترونیک و سنگ و چرم و…است.
خدمات ارائه شده توسط دستگاه های حکاکی لیزری می توانند بر اساس نیاز های مشتریان شامل خدمات حکاکی لیزری صنعتی و نیمه صنعتی باشد . که متناسب با متریال و میزان کار کارشناسان و مشاوران مجموعه پرسناژ اقتصادی ترین پیشنهاد را ارئه کرده و امادگی دارند تا متقاضیان را راهنمایی کنند .
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران