لطفا منتظر بمانید

حکاکی لیزر و جاوانه کردن خاطرات

25 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
خدمات حکاکی لیزر و لیزر حکاکی
حفظ و نگهداری خاطراتی که در سال های گذشته با عزیزان خود داشتیم یکی از سخت ترین کارهایی است که  بیشتر افراد به دنبال انجام آن هستند. این موضوع بیشتر در میان اعضای یک خانواده دیده می شود. اما سوال اینجاست که چگونه می توان خاطرات را در ذهن یک فرد جاودانه کرد؟
به طور سنتی افراد تلاش می کنند از تصاویر و عکس ها برای سازماندهی و ذخیره کردن این خاطرات استفاده کنند. با گذشت زمان فیلم های ویدئویی نیز به جمع این ابزارها پیوست و بیشتر از قبل در میان افراد محبوب شده است. برخی از خاطرات را نمی توان در یک فیلم ویدئویی نشان داد. اگرچه روش های مختلفی برای ثبت و نگهداری خاطرات وجود دارد اما استفاده از دستگاه لیزر برای حکاکی لیزری  بسیار موثر خواهد بود.
مفهوم منجمد شده در یخ را می توان با استفاده از کریستال های سه بعدی حکاکی شده نشان داد. حالا سوال اینجاست که دستگاه حکاکی لیزری چگونه کار می کند. افراد متخصص در این زمینه تلاش می کنند  اشیا یا سایر موارد دلخواه   افراد را  بر روی کریستال ها حکاکی کنند و بتوانند خاطرات آنها را جاودانه نمایند.
ظرافت و وضوح کار از طریق کریستال انجام می شود و  تصاویر دلخواه در داخل آن حکاکی می شود. کریستال هایی که با لیزر حکاکی شده اند را می توان در بازار مشاهده کرد.
فروش لیزر حکاکی
فروش دستگاه حکاکی لیزر
کافیست به یک فروشگاه بروید و از آنجا  کریستالی را پیدا کنید که برای شما مناسب تر است. در نهایت قادر خواهید بود طرح و شکل آن را بر اساس نیاز موجود سفارشی سازی کنید. مشتریان دوست دارند هدایای خود را برای عزیزانشان سفارشی سازی نمایند. کریستال هایی که با استفاده از دستگاه لیزر حکاکی می شوند  در اندازه ها و  اشکال مختلفی وجود دارد.  از سوی دیگر، اگر بخواهید کریستال سفارشی داشته باشید اینکار به راحتی امکان پذیر است.  کافیست تصویر یا عکس  مورد نظر خود را فراهم کنید و سپس کریستال مد نظر را انتخاب نمایید. شما می توانید اندازه و شکل کریستال را بسته به شرایط موجود انتخاب کنید. شما می توانید نورهای LED را به این کریستال ها اضافه کنید.
در این شرایط با چرخاندن کریستال نور نیز نمایش داده می شود و یک افکت جادویی ایجاد می گردد. افرادی که چنین هدایای خاصی را دریافت می کنند احساس منحصر به فرد بودن خواهند کرد زیرا تلاش و فکر شما بی نظیر بوده است.  خاطره ای که شما آن را جاودانه می کنید برای همیشه در قلب و ذهن او باقی خواهد  ماند. محصولاتی که با استفاده از دستگاه لیزر بر روی آن ها حکاکی لیزری  می شود خوشبختانه با قیمت زیادی به فروش نمی رسد  اما اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید بهتر است به صورت آنلاین همه قیمت ها را با هم  مقایسه کنید.
انواع دستگاه های لیزر
اگر می خواهید منحصر به فرد باشید سعی کنید کریستال های موجود را سفارشی سازی کنید. اگرچه این موضوع کمی هزینه بر است اما  ارزشش را خواهد داشت. شما می توانید این هدایا را برای سال ها در کنار خود داشته باشید. بنابراین زمانی که صحبت از هدایای حکاکی شده به میان می اید، حکاکی سه بعدی بهتر از حکاکی دو بعدی خواهد بود.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران