لطفا منتظر بمانید

نکاتی برای خرید دستگاه برش لیزری

25 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
خرید انواع دستگاه لیزر برش و باید های آن
یکی از رایج ترین سوالاتی که معمولا پرسیده می شود نکاتی برای خرید دستگاه برش لیزری مناسب است. در این مقاله قصد داریم نکاتی را برای خرید انواع دستگاه های لیزر بیان کنیم.
ارائه خدمات دستگاه لیزر برش و پشتیبانی فنی از دستگاه لیزر
همانطور که می دانید دستگاه های برش لیزر وارداتی ارزان قیمتی در بازار وجود دارد که بیشتر آنها نیز از چین وارد کشور می شوند. اما لیزر فناوری پیچیده ای است و دستگاه های پیچیده ای دارد. در بیشتر موارد ممکن است به تعمیر دستگاه نیاز داشته باشید.
(تعمیرات دستگاه لیزر )
به همین خاطر باید مطمئن شوید که از شرکتی خرید می کنید که قابل اعتماد است و پشتیبانی خوبی از دستگاه دارد. خدمات پس از فروش گزینه ای است که باید مد نظر داشته باشید.
قبل از خرید چنین دستگاه هایی ، بهتر است سوالات زیر را در ذهن داشته باشید:
• به دست آوردن قطعات قابل تعویض چقدر زمان می برد؟ ایا اینکار دشوار است یا به راحتی صورت می گیرد؟
• آیا آنها پشتیبانی فنی از دستگاه را دارند؟
• چقدر طول می کشد به سوالات شما پاسخ دهند؟
• ایا و بسایت معتبری دارند؟
• ایا آموزش هایی برای تعمیر و نگهداری از دستگاه ها وجود دارد؟
• آیا می توان دستگاه را ارتقا داد؟
دو موردی که به هنگام خرید دستگاه های برش لیزری باید به خاطر داشته باشید اندازه بستر و قدرت لیزر است. اندازه بستر دستگاه، بزرگی قطعه ای که می توان در آن قرار داد را مشخص می کند.
حتی اگر کار شما حکاکی و برش لیزری موارد ظریفی همچون جواهرات است هم باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. یک بستر بزرگ تر به شما اجازه می دهد قطعات بزرگ تری را برش دهید یا حکاکی لیزری نمایید. بستری که به سمت بالا و پایین می رود به شما اجازه می دهد اشیایی با اندازه های مختلف را حکاکی کنید. عمق برش تغییر نخواهد کرد اما اگر می خواهید یک لوگو را بر روی چرم برش دهید این موضوع بسیار مهم خواهد بود. مسئله دیگری که باید به آن توجه کنید، قدرت لیزر است. قدرت لیزر بر اساس واحد وات سنجیده می شود. هر چقدر تعداد وات های یک دستگاه بیشتر باشد ، لیزر شما قدرتمندتر است. به عنوان مثال لیزری که من مورد استفاده قرار می دهم حدود ۳۰ الی ۵۰ وات است. نیرو و توان لیزر نیز برای برش بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که ضخامت موادی که لیزر می تواند برش دهد بر اساس نقطه کانونی لنز مشخص می شود و قدرت لیزر تاثیری در این مورد ندارد. بنابراین اضافه کردن یک لیزر قدرتمند به شما اجازه نمی دهد مواد ضخیم تری را برش دهید. اینکار تنها باعث می شود مواد با سرعت بیشتری برش داده شود. هرچقدر یک لیزر ضعیف تر باشد به این معنی است که سرعت کمتری برای برش دادن مواد خواهد داشت. به شما پیشنهاد می کنم از دستگاه های بزرگ استفاده کنید و کار خود را با یک لیزر ضعیف تر آغاز نمایید. یک بستر بزرگ تر به شما اجازه می دهد بر روی طرح های بزرگ تر کار کنید و قطعات متعددی را در یک زمان واحد حکاکی نمایید.
شما بعدا هم می توانید قدرت لیزر خود را بیشتر کنید و ارتقا دهید.اگر نتوانستید بهترین لیزر را برای نیازهای خود تهیه کنید بهتر است با متخصصان ما تماس بگیرید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران