لطفا منتظر بمانید

تجربه کار با دستگاه برش لیزر

25 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
تجربه یکی از کارآفرینان موفق در کار با دستگاه برش لیزر
ران باگرت مهندس پروژه های مختلفی است و از به چالش کشیدن موارد مختلف و امتحان کردن شرایط متفاوت احساس شادی و خوشحالی می کند. طرز فکر قوی او در مورد کارآفرینی باعث شد که به سمت دستگاه های برش لیزری برود. این موضوع زمانی رخ داد که او شروع به جستجوی فرصت کسب وکار جدید بعد از بازنشستگی کرد. به همین خاطر تصمیم گرفت ماشین های برش لیزری متفاوتی را مورد بررسی قرار دهد. در نهایت تصمیم گرفت از دستگاه برش لیزری برای انجام کارهای خود استفاده کند. زمانی که هنوز بازنشسته نشده بود، با دستگاه لیزری کار می کرد و در عین حال پروژه های زیبا و شخصی سازی شده ای برای دوستان و اعضای خانواده ایجاد می کرد.(برش لیزری )
قیمت دستگاه لیزر
فروش دستگاه لیزر
چالش موجود: ایجاد یک ساعت سفارشی
ران بعد از بانشستگی تلاش کرد روحیه خود را حفظ کند. به همین خاطر باز هم به انجام کارهای متعدد مشغول شد . شرکت ران به کارمندان خود هدیه ای می دهد. این شرکت به افراد خود اجازه می دهد از میان ساعت دیواری و ساعت مچی یکی را به دلخواه انتخاب کنند.
یکی از دوستان ران برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد ازدواج خود به دنبال هدیه مناسبی بود. او به خوبی می دانست که ران یک دستگاه حکاکی و برش لیزری دارد به همین خاطر از او درخواست کرد یک ساعت زیبا و منحصر به فرد ایجاد کند.
راه حل:
ساخت وسایل سفارشی برای ران بسیار جذاب و هیجان انگیز بود. او به خوبی با پروژه اشنا بود بنابراین می دانست که طراحی موجود کلا ۱۲ در ۱۲ اینچ است. با استفاده از وسایل موجود هر کدام از قطعات مورد نیاز برای ساعت را برش داد و یک تکه زیبا برای همکارش ایجاد نمود. ماشین برش لیزری خود را از Airway Laser خریداری کرده است. او بر این باور است که همه افراد می توانند بدون شک از این دستگاه لیزر  استفاده کنند. ران در این باره می گوید:
من تحقیقات کامل و گسترده ای را بر روی دستگاه های لیزر برش انجام دادم. از شرکت های تجاری زیادی سوال کردم. در نمایشگاه های مختلفی شرکت کردم تا بتوانم هر کدام از سیستم های موجود را با هم مقایسه کنم. اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که دستگاه های برش لیزری Epilog یکی از بهترین سیستم های موجود است.
ران احساس می کند که نسبت به هزینه پرداخت شده، مزایای زیادی از لیزر دریافت کرده است.
او می گوید: سایر شرکت ها گزینه هایی همچون هوای کمکی و جدول های برش را ارائه می کردند. این در حالیست که با ماشین برش لیزری تمامی این قابلیت ها تنها ویژگی های استاندارد محسوب می شوند.
بعد از اینکه با چندین نفر در شرکت صحبت کرد به این نتیجه رسید که این دستگاه یک محصول عالی است و می تواند از آن استفاده کند. قابلیتی که ران بیشتر از سایر موارد دوست دارد راحت بودن استفاده از آن و نیز قابل اعتماد بودن است. زمانی که مشکلی با دستگاه پیدا می کند، پشتیبانی فنی و سایر افراد موجود در شرکت به او کمک می کنند. او تلاش می کند با استفاده از دستگاه لیزر برش پروژه های جذاب تری ایجاد کند. در حال حاضر از لیزر موجود برای ایجاد برچسب نام، ورقه های لایسنس، امضاهای سفارشی، خودکار شخصی سازی شده و موارد دیگر استفاده می کند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران