لطفا منتظر بمانید

دستگاه برش لیزری فلت بد

25 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
برش لیزری فلت بد
برش لیزری فلت بد واژه کلی است که برای برش لیزری  ورقه های  استیل مورد استفاده قرار می گیرد. این واژه برای ایجاد تمایز بین دو نوع  برش لیزری دیگر یعنی لوله ای و ۵ محوری  نیز استفاده می شود.
خدمات برش لیزر
دستگاه لیزر برش چگونه کار می کند؟
دستگاه های برش لیزری فلت بد همچون Trumpf و Bystronic از سیستم های مشابهی برای برش لیزری فلت بد خود استفاده می کنند. این سیستم شامل موارد زیر خواهد بود:
منبعی که پرتو لیزر را تولید می کند. پرتو لیزر به هد لیزر منتقل می شود
دو جدولی که یک سری اسلات بر روی آن قرار دارد. ورقه های استیل سپس بر روی جدول بارگذاری خواهد شد.
جدول ها بعدا تعویض می شوند بنابراین برش را می توان را بر روی جدول انجام داد. این فرایند شما را مطمئن می سازد که تولید به صورت موثر انجام می شود.
چرا این دستگاه های لیزر مورد استفاده قرار می گیرد؟
برای تعمیم، برش لیزری فلت بد مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ارزانتر از ابزارهای سنتی است که قبلا استفاده می شد. تولید کنندگان در طول ۲۰ سال گذشته به دستگاه های برش لیزری اعتماد کرده اند . امروزه به سختی می توان شرکتی را پیدا کرد که از ماشین های برش لیزری استفاده نکند. برخی از صنایعی که برش لیزری مسطح در آن استفاده می شود شامل موارد زیر است:
صنعت اتومبیل
هوافضا
معماری
محصولات سفید
محصولات زرد
آیا می توان با استفاده از  ربات ها، برش لیزری فلت بد را کاملا خودکار کرد؟
اگرچه ربات ها به طور گسترده در برش لیزری فلت بد مورد استفاده قرار نمی گیرند اما امکان خودکارسازی آن وجود دارد.  این موضوع معمولا توسط سیستم های ذخیره سازی ایجاد می شود که بالا یا مجاور لیزر قرار می گیرد. سیستم ذخیره سازی شامل مواد مختلفی است. سپس لیزر مواد مختلفی را در بستر لیزری بارگذاری می کند. ورقه هایی که برش آنها کامل شده است از روی بستر برداشته می شوند.
چگونه می توان یک برش لیزری فلت بد تهیه کرد؟
پرسناژ به عنوان بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات دستگاه لیزر و فروش دستگاه لیزر و دستگاه های برش و حکاکی لیزر میتواند راهنمای شما در انتخاب بهترین ابزار ها برای برش و حکاکی لیزر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران