لطفا منتظر بمانید

کاربرد لیزر در دکوراسیون داخلی

25 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
یک تغییر کوچک در زندگی و ایجاد تنوع ، و داشتن یک روحیه بالا برای انسان استفاده از طراحی بروز در محیط منزل یا هر مکان دیگر توسط تغییر با اسباب و اثاثیه و وسائل تزئینی موجود در آن می باشد.
که اصطلاحاً به این تغییرات «تزئینات دکوراسیون داخلی» گفته می شود. از دستگاه حکاکی لیزری می توان در موارد متعددی برای تزیینات و دکوراسیون داخلی استفاده نمود. بخش قابل توجهی از این کاربردها، در ایران شناخته شده نیستند و فرصت های بکری برای بکارگیری آن ها در صنعت دکوراسیون وجود دارد.
به طوری که حکاکی یک نقش یا تصویر و ایده و طرحی که مد نظر است بر روی چوب، ام دی اف، پارچه، سنگ، شیشه، پلکسی گلاس یا هر ماده دیگری که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود را به راحتی تبدیل به فایل ها کامپیوتری کنیم و با ارسال به ماشین لیزر حکاکی و تنظیمات اولیه آن در عرض چند دقیقه یا چند ثانیه ایده و طرح خود را تولیدکنیم و در خانه و یا هرمکانی که مدنظرمان هست استفاده کنیم.
دستگاه حکاکی لیزر با قابلیت خود در تبدیل ساده و سریع فایل عکس یا نقشه به محصول نهایی، امکان تبدیل سریع ایده به طرح را در اختیار کاربران قرار می دهند. برای حکاکی لیزری یک نقش یا تصویر بر روی چوب، ام دی اف، پارچه، سنگ، شیشه، پلکسی گلاس یا هر ماده دیگری که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود، کافی است تصویر یا نقشه ای کامپیوتری از طرح مورد نظر در دست باشد. تنها با انجام چند تنظیم ساده می توان طرح برش یا حکاکی را بر روی این مواد انجام داد و ظرف چند ثانیه یا چند دقیقه محصول آماده را به دست آورد.
کاربردهای برش و حکاکی لیزری در دکوراسیون داخلی:
تزیین آینه و شیشه با لیزر حکاکی
حکاکی چوب (درهای چوبی، دکور چوبی) با لیزر
حکاکی سنگ (سنگ های داخل لابی، راهرو یا نمای داخلی ساختمان) با ماشین حکاکی لیزر
حکاکی ورقه های فلزی برای تزیین اتاقک آسانسور و…
حکاکی ورقه های غیر فلزی برای تزئین اماکن سنتی، تالارهای تشریفاتی، اتاقک آسانسور و…
حک طرح های هنری بر روی پارچه، کاغذ و مقوا و غیره برای تزیینات داخلی
حکاکی طرح های تزئینی بر روی شیشه و آینه.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران