لطفا منتظر بمانید

برش لیزری مولتی استایل های آیینه ای در دکوراسیون و استیکر و لیبل

25 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

استفاده از متریال های آئینه ای در هنر دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان حائز اهمیت است و چون می توان کارهای خلاقانه زیبایی ارائه کرد، کاربرد زیادی دارد .
با استفاده از ماشین های لیزری می توان بسیاری از برش های مربوط به دکوراسیون و تزئینات ساختمانی را انجام داد و طرح های بسیار زیبایی را در این امر ایجاد کرد.
امروزه به دلیل گران بودن و همچنین سخت بودن اجرای طرح های برش بر روی آئینه ها از متریالی به اسم مولتی استایل استفاده می شود ، که سطحی آئینه ای شکل دارند اما بافت آنها از نوعی پلاستیک است که به راحتی می توان طرح های ظریف و پیچیده را روی آنها برش داد.
سرعت بالا وظرافتی که این ماشین ها در اجرای کار دارند سبب شده بیشتر طراحان و آرشیتکت ها از دستگاهای لیزری در اجرای ایده هایشان استفاده کنند .
فقط نیاز به کمی خلاقیت و دید نوین هنری است تا بتوان طرح های زیبایی خلق کرد.
glass-miroor-laser-cutting
دستگاه های لیزر قابلیت برش لیزری و حک انواع استیکر ها و لیبل ها را دارا هستند .
در گذشته برش استیکر با دست انجام می شد که این کار با دشواری های خاص خود همراه بود و هیچگاه کاملا صاف و یکدست برش داده نمی شد مخصوصا اگر کار تیراژ بود .
اما امروزه با آمدن نسل جدید دستگاه های لیزر این مشکل حتی در تعداد بالا هم برطرف شده و با سرعت و ظرافت چشمگیری اجرا میکند.
این دستگاه ها قابلیت زدن چاپ و برش لیزری همزمان را دارا هستند به این صورت که خطوط برش و حکاکی در نرم افزار کورل یا هر نرم افزار دو بعدی، طراحی شده سپس در نرم افزار لیزر تنظیمات لازم را داده تا روی جنس مورد نظر اجرا شود.
این دستگاه ها توانایی چاپ و برش بسیار دقیق لیبل و استیکر در سایز های متفاوت را دارا است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران