لطفا منتظر بمانید

ساخت تغذیه سیم پیچ-بخش اول

25 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
بیشتر تولید کنندگان، فرایند ساخت سیم پیچ را با صنعت تولید فلزات مرتبط می دانند. آن ها همچنین تصور می کنند که دستگاه های ترکیبی پانچ کردن و برش لیزری  از ورقه های فلزی استفاده می کنند. Elleci S.p.A تولید کننده فلزات در شمال ایتالیاست که خط تولید جدیدی دارد که تولید کنندگان را ملزم می کنند عقیده خود را در مورد مصرف سیم پیچ در صنایع تولیدی تغییر دهند. زمانی که بیشتر افراد به ایتالیا فکر می کنند، ساختارهای تاریخی و غذاهای به یاد ماندنی آن را در ذهن خود متصور می شوند. برخی از تولید کنندگان ممکن است دیدگاه متفاوتی داشته باشند.  این تولید کنندگان به خوبی می دانند که ایتالیا و به خصوص بخش های شمالی آن میزبان  تولید کنندگان دستگاه های پیشرو در جهان است. UCIMU یک گروه تجاری در ایتالیاست که ابزارها و دستگاه های مختلفی را تولید می کنند. ارزش سهام این گروه در سال ۲۰۱۵ در امریکا حدود ۲۷۱ میلیون دلار بوده است و همین امر موجب شده است  آمریکا اولین مقصد صادراتی این دستگاه ها و تجهیزات باشد.  ارزش سهام این گروه در سال ۲۰۱۴ تا ۱۰ درصد افزایش یافته است. ارماندو واریچیو سفیر ایتالیا در آمریکا  در این باره می گوید:  ما تنها یک مسیر پیش رو داریم و آن هم حرکت به سمت جلوست. او بر این باور است که فناوری تولید تنها بخشی از تجارت بین دو کشور را تشکیل می دهد اما باز هم می توان ان را به عنوان یک موضوع ارزشمند در نظر گرفت. اگر ایتالیا بخواهد به عنوان یک کشور پیشرو در زمینه تولید دستگاه ها و تجهیزات مختلف در جهان شناخته شود باید در فروشگاه های آمریکا خودنمایی کند.بیشتر شرکت های ایتالیایی تلاش می کنند محصولات ساخته شده خود را در اختیار کشورهای مختلف قرار دهند و مزایای استفاده از این تجهیزات را بیان کنند.
نیاز جهانی به تنوع:
Elleci S.p.a. زیاد از سایر تولید کنندگان بخش های فلزی و مونتاژی که در بخش های دیگر جهان یافت می شود متفاوت نیست.  تنها چیزی که این برند را از سایر شرکت ها متمایز می کند این است که  این شرکت معتقد است کارهایی که کسب وکارها در ۲۰ سال قبل انجام می دادند در دنیای امروز کارساز و مفید نخواهد بود. Elleci حدود ۵۰ سال قبل بنیانگذاری شده است . این شرکت شهرت و اعتبار خود را به عنوان یک تولید کننده قطعات فلزی در این کشور به دست آورد و سپس در سال ۱۹۹۴ یک ساختمان جدید احداث کرد و در سال ۱۹۹۸ آن را توسعه داد. امروزه این شرکت حدود ۱۵۰ کارمند و ۲۰۰۰۰۰ متر مربع  فضای تولید دارد  و سفارشات زیادی از بخش های مختلف دریافت می کند. در اوایل قرن بیست و یکم، این تولید کننده خود را در موقعیت نامطلوبی می دید. رقابت در این عرصه زیادتر شده بود و تولید کنندگان مختلف تلاش می کردند گوی رقابت را از شرکت های مطرح بدزدند.   در نتیجه OEM تصمیم گرفت  تولیدات خود را به نواحی در حال ظهور ببرد. این تغییر باعث شد شرکت Elleci مجبور به جذب کسب وکارهای جدید شود و با شدت بیشتری کار کند. در طول این سال ها، شرکت تلاش کرد رویکرد تولید محور خود را به رویکرد مشتری محور تغییر دهد.  به همین خاطر بر روی تجهیزات تولیدی جدید سرمایه گذاری نمود  و از ابزارهای طراحی و استعدادهای مختلف انسانی بهره مند شد. تامسلا در این باره می گوید: ما به فکر فراهم آوردن محصول و خدمات مختلف بودیم. به عنوان مثال اگر مشتری شما  یک طرح سه بعدی از شما بخواهد باید بتوانید آن را انجام دهید. ما افرادی را داشتیم که بر روی طرح های سه بعدی کار می کردند. حالا می توانیم قابلیت های جدیدی را در مورد طراحی ارائه کنیم و توصیه هایی برای مشتریان خود داشته باشیم. در حال حاضر می توانیم به آن ها کمک کنیم.
شرکت Elleci که می توانست با فولادی به ضخامت ۰٫۱۲۴ اینچ کار کند، امروزه قادر است بیشتر نیازهای مشتریان خود را براورده کند.  تامسلا بر این باور است که درآمد سالانه شرکت حدود ۲۰ میلیون دلار است. در طول ۱۵ سال گذشته بازار و نیازهای آن به طور کلی تغییر کرده است. دستگاه های برش لیزری و تجهیزات مختلف به همراه توانایی بارگذاری و عدم بارگذاری خودکار قادرند در طول شیفت های شب نیز به فعالیت خود ادامه دهند.   متوسط اندازه کاری که انجام می شود حدود ۴۰۰ قطعه است. شرکت Elleci  در حال به دست اوردن ابداعات و نوآوری های دیگری است تا بتواند نیاز مشتریان خود را برطرف کند. این تولید کننده توانایی های رنگ آمیزی خود را با کمک خط تولیدی جدید بهبود بخشیده است. همچنین این شرکت تلاش می کند رتبه بندی مشتریان خود را بهتر کند. یکی از  ابزارهای جدیدی که برای رسیدن به این هدف بسیار مفید است ابزار برش لیزری/ پانچ سیم پیچ است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران