لطفا منتظر بمانید

سیستم های برش لیزری

25 اسفند ، 1395
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

چگونه می توان از یک لیزر Epilog برای برش الگوها و طراحی ها استفاده کرد؟
آیا به دنبال لیزری هستید که بتواند بر روی چوب، آکریلیک، پلاستیک ،پارچه یا سایر مواد غیر فلزی برش هایی را انجام دهد؟ برش لیزری با استفاده از سیستم های لیزری Epilog به شما اجازه می دهد طراحی های پیچیده و برش هایی با جزییات دقیق را بر روی تمامی مواد انجام دهید. این سیستم ها همانند پرینتر به رایانه متصل می شود و طراحی های موجودی را که شما با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی ایجاد کرده اید برش می دهد. کافیست اندازه صفحه خود را تنظیم کنید ، تصویر مورد نظر را ایجاد نمایید و آن را به لیزر انتقال دهید. در نهایت سیستم به سادگی طرح شما را روی ماده مورد نظر حک می کند.
آیا می توان بر روی فلزات برشی را انجام داد؟ نه خیر. بیشتر لیزرهای CO2 نیازمند قدرت بالایی از لیزر برای نفوذ به فلز هستند. سیستم های لیزر CO2 شرکت Epilog، برای برش چوب، آکریلیک؛ پلاستیک و پارچه مناسب هستند.اگر در مورد نوع ماده خود مطمئن نیستید بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید. بهترین روش برای نشان دادن نحوه کارکرد لیزرهای ما، مقایسه آن با یک پرینتر است. هر دوی اینها از فناوری یکسان استفاده می کنند. ما تصاویری را که معمولا بر روی کاغذ پرینت شده است را می گیریم اما به جای اینکه آن را با پرتوهای لیزر Co2 آتش بزنیم، آن را بر روی طیف گسترده ای از مواد برش زده و حک می کنیم.
لیزر : CO2. 30 تا ۱۲۰ وات
مواد تحت پوشش: چوب، آکریلیک، پلاستیک، شیشه، چرم،پارچه، فلزات پوشش داده شده، آلومینیوم آندی،سنگ، سنگ مرمر، سرامیک، میلار، سایر مواد
مواد برش: چوب، آکریلیک، پلاستیک، پارچه، چرم، کاغذ، ملامین، لاستیک،روکش، چوب پنبه و سایر مواد
برش لیزر خاتم کاری
مزایای برش لیزری CO2 :
لیزر پرتوی از نور را ایجاد می کند که برای برش مواد مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین هیچ بخشی از سیستم لیزری در تماس با ماده نخواهد بود.
برای مواد نازک تر، تمامی سیستم های لیزری Epilog حاوی یک جدول خلا یکپارچه و ادغام شده هستند که برای نگه داشتن کاغذ، پارچه و پلاستیک های نازک در طی برش مورد استفاده قرار می گیرد.
این سیستم ها بسیار دقیق هستند و از الگوی مورد نظر پیروی می کنند.
می توانند الگوهای متعددی را از قطعه یکسانی از ماده برش دهند. شما می توانید از برنامه های متعددی همچون کورل دراو، اتوکد و نرم افزارهای ادوبی برای انتقال طرح به لیزر استفاده کنید.
برش لیزر اکرلیک
ما چهار محصول مختلف لیزری را برای برطرف کردن نیازهای مشتریان خود ساخته ایم.
از تصویر تا برش در چند مرحله ساده:
در یک نرم افزار گرافیکی، شکلی را رسم کرده یا وارد کنید تا بعدا از آن برای برش استفاده شود. در این مثال، ما تصویر ظریف و پچیده ای از یک دروازه را برش می دهیم. سیستم های لیزری با یک سیستم، برش و حک کردن را انجام می دهند بنابراین برای اینکه دستگاه بفهمد چه خطوطی باید برش بخورد؛ آن را بر روی ۰٫۰۰۱ تنظیم کردیم. ورقه ای از چوب را بر روی میز قرار دهید و تصویر را به لیزر بدهید. سیستم تمامی اطلاعات را همانند یک پرینتر می خواند. سرعت و قدرت را در درایور پرینت برای ماده ای که برش بر روی آن انجام می شود تنظیم کنید .لیزر نیز به طور خودکار ارتفاع مناسب و صحیح را بر اساس ضخامت ماده ای که در حال برش یا حک کردن آن هستید، تنظیم خواهد کرد. محصول نهایی یک برش ظریف و دقیق است. همانطور که مشاهده می کنید، لیزر کار خود را به خوبی انجام داده است. شما می توانید از تصاویر، لوگوها، فایل های اتوکد و سایر فایل های گرافیکی استفاده کنید. ایجاد قاب های چوبی، پلاک ها و سایر موارد امکان پذیر است. از سیستم لیزری یکسانی برای برش و حکاکی موادی همچون آکریلیک، پلاستیک، لاستیک و سایر مواد می توان استفاده کرد.
چرا سیستم حکاکی لیزر شما بهتر از لوله های لیزری شیشه ای است؟
با استفاده از لوله های لیزری که از فلز با اجزای سرامیکی ساخته شده اند، می توانیم لیزر را نسبت به لوله های لیزری شیشه ای با سرعت بیشتری به کار بیندازیم و همین امر باعث ایجاد یک حکاکی با کیفیت می شود. همچنین لوله های لیزری ما با هوا خنک می شوند و نیازی به استفاده از خنک سازی توسط آب نیست.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران