لطفا منتظر بمانید

قیمت دستگاه لیزر برای طلاسازی

09 بهمن ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

دستگاه حکاکی و برش لیزری طلا چه قیمتی دارید

طلا فلزی گرانبهاست و از محبوب ترین فلزات در جهان به شمار می رود، فلزی است که قابلیت پرداخت کاری دارد و قابلیت انبساط آن بالاست. قابلیت هدایت گرما و الکتریسیته طلا کمتر از نقره و مس می باشد. فلر طلا به دلیل قیمت بالا، سختی، استحکام، خواص مصرفی و همچنین تغییر رنگ و کاهش نقطه ذوبش به صورت آلیاژ مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، طلا شکننده ترین عنصر می باشد و بسیار سست می باشد. مس، نقره، نیکل و پالادیوم و فلز روی برای استحکام بیشتر طلا بیشتر به صورت آلیاژ در می آید. طلای سفید هم ترکیبی از طلا، نیکل، پالادیوم، نقره و روی است.

دستگاه برش و حکاکی لیزر طلاسازی  

با پیشرفت علم و تکنولوژی ،دستگاه های لیزر صنعتی پا به عرضه ی رقابت با روش سنتی گذاشته است. دستگاه لیزر طلا در خصوص تولید محصولات طلا و نقره پیشرفت چشمگیری داشته است. امروزه کارگاه های تولید جواهرات و زیورآلات از امکانات بی نظیر دستگاه های لیزر برش و حکاکی بهره مند می شوند. برش لیزری فرآیندی است که شامل استفاده از پرتو لیزر متمرکز برای برش طیف وسیعی از مواد و متریال به سطح بالایی از دقت و تکرارپذیری است.

دستگاه برش و حکاکی لیزر مخصوص طلا و جواهرات، می تواند بر روی سطح داخلی و خارجی، کلمات، اعداد یا نقوش را حکاکی لیزری نماید. همچنین  از دستگاه حک لیزر، می توان برای حکاکی لیزری بر روی نگین های عقیق و سنگ های گران قیمت نیز استفاده نمود. علاوه بر این موارد، از دستگاه برش و حکاکی لیزر می توان برای حکاکی طیف وسیعی از قطعات فلزی دیگر نیز استفاده نمود. فرایندهای برش لیزری نیز به طور معمول انرژی کمتری نسبت به تکنیک های برش سنتی مصرف می کنند و  راحتی استفاده از برش لیزر فایبر در صنعت طلا باعث استفاده مداوم آن و عدم بازگشت به روش سنتی  می شود.

با استفاده از روتاری امکان حکاکی لیزری انواع فلزات گران قیمت مانند طلا، نقره، تیتانیوم، پلاتین و سایر فلزات مدور  نظیر انگشتر ودستبند امکانپذیر می باشد. دستگاه های لیزر برش و حکاکی  طلا به مجموعه دستگاه هایی اطلاق می شود که وظیفه ی آن  انجام عملیات حک و برش روی طلا می باشد. حک لیزری طلا دارای دقت بسیار بالایی در حد میکرون می باشد . برش و حکاکی لیزری با دستگاه لیزر فایبر نیاز طلا سازان را بر طرف می نماید. حک لیزری داخل و خارج حلقه های نامزدی و حلقه های عروسی، النگو، دستبند، حک لیزری نگین انگشتر، حک  لیزری سنگ های گران قیمت، حک لیزری قطعات فلزی دیگر از جمله کاربردهای لیزر می باشد. حک  لیزری متن یا نقش، نام ، تاریخ، علامت تجاری، اثر انگشت، عکس، چهره، منظره، علامت T ، عدد 750 ، شماره سریال، آرم شرکت، بارکد، تصاویر گرافیکی با دستگاه لیزر حکاکی امکان پذیر است.

از دلایل تقاضای بالای دستگاه لیزر حکاکی طلا می توان به بار ورداری در حد بسیار ناچیز از سطح ورق طلا اشاره کرد. از توانایی های دستگاه لیزر می توان به قابلیت حک تصویر دلخواه بر روی ورق طلا و نقره اشاره کرد. دستگاه لیزر قابلیت حک تصویر با کیفیت بسیار را بر روی ورق طلا دارد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران