لطفا منتظر بمانید

برش لیزری فوم کفش و دمپایی

18 اسفند ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

انواع برش های لیزری در صنعت کفش سازی

آیا طرح های کفش های معمولی برای شما خسته کننده و یکنواخت شده است؟ آیا در پی طرح های جدید و فوق العاده هستید ؟ با استفاده برش لیزر، کفش ها را به یک اثر هنری روی پای خود تبدیل نمایید.
برش لیزری روش نوینی است که به طور گسترده اجازه می دهد برش طرح های منحصر به فرد روی چرم اجرا شود . در صنعت چرم های طبیعی (چرم گاو، چرم میش، چرم بز و … ) و چرم های مصنوعی (فوم) برش لیزری، تحول شگرفی را بوجود آورده است برش لیزری، چرم را ذوب می کند تا الگوی مورد نظر را ایجاد کند. برش لیزری چرم را خراب نمی کند ولی توصیه می شود از قدرت بیش از حد لیزر برای برش چرم استفاده نکنید زیرا می تواند کیفیت لبه های برش را کاهش دهد.

مزایای حکاکی و برش لیزری در چرم و فوم

  • برای برش لیزری چرم نیاز به الگو نیست و برش توسط نور لیزر انجام می شود.
  • در فرایند برش لیزر، نیازی به لمس چرم نیست.
  • دقت، سرعت و ظرافت برش لیزر بالا می باشد و در نتیجه بهره وری بسیار است.
  • کارکرد با دستگاه راحت است فقط کافیست  طرح گرافیکی را به دستگاه های لیزر پرسناژ منتقل کنید. لیزر، پارچه را به صورت طراحی شده برش می دهد. برش لیزری بر اساس طرح گرافیکی آپلود شده از طریق کنترل کامپیوتر انجام می شود.
  • برش و حکاکی طرح های پیچیده امکان پذیر می باشد.
  • حکاکی تصاویر، نوشته، نقش ها و طرح های مختلف و پیچیده توسط دستگاه برش و حک لیزری امکان پذیر است.
  • تولید محصولات چرمی نظیر کفش توسط دستگاه برش لیزری بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برش لیزری فوم کفش و دمپایی

کاربرد برش و حک لیزر چرم

از برش لیزری چرم برای برش الگوی انواع کفش مردانه و زنانه، برش الگوی دمپایی، صندل، کفی، ساخت کمربند، دستبدهای چرم،کیف پول، انواع کیف های زنانه و مردانه، تولید انواع کیف تبلت چرمی، برش روکش صندلی خودرو، برای تولید و ساخت لباس های چرمی، حکاکی آرم و نوشته روی هدایای چرمی و ... استفاده می شود.

دستگاه برش و حکاکی غیرفلزات در صنایعی نظیر تبلیغات، تابلوسازی، صنایع دستی، چوب، مولتی استایل، ماکت سازی و  ... کاربرد دارد.

کارهای قابل انجام با استفاده از برش و حکاکی لیزر

تندیس، لوح تقدیر، تابلوهای تبلیغاتی، تابلو راهنما، تابلو نوری، استند، دکوراسیون داخلی، نشان و بج سینه، استیکر، ساخت ماکت، جعبه، قاب، کارت ویزیت، زیرلیوانی و ...  از جمله محصولات قابل ساخت توسط دستگاه لیزر برش و حکاکی لیزر می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران