لطفا منتظر بمانید

دستگاه برش لیزری نقره به چه نحوی کار می کند؟

09 بهمن ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

طرز کار دستگاه برش لیزری نقره

نقره چیست؟ نقره، این فلز براق و جذاب به رنگ سفید، یکی از فراوان ترین فلزاتی است که در بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، امریکا، کانادا، مکزیک، پرو، چین، استرالیا، شیلی و بولیوی بدست می آید. از زمان های بسیار قدیم، استخراج نقره مرسوم بوده است. گاهی نقره به صورت جامد یافت می شود. نقره به قدری نرم است که نمی توان آن را به صورت خالص مورد استفاده قرار داد، از این رو با سایر فلزات همراه می شود. نقره بهترین فلز برای هدایت الکتریسیته و گرما شناخته شده است. در سالهای اخیر، بیشترین مصرف نقره در صنعت، ساخت جواهرات، لوازم تزئینی، تولید سکه و مدال و ساخت ظروف و لوازم غذاخوری بوده است.

دستگاه لیزر جدیدترین تکنولوژی روز دنیا جهت برش و حک فلزاتی نظیر طلا، نقره و برنج، استیل و ... می باشد. فلزات گرانبها مانند فلزات طلا، نقره و پلاتین می توانند توسط دستگاه حکاکی و برش لیزری زده شوند. برای برش طلا و نقره، لیزر YAG، اولین ابزار انتخاب برای برش طلا و نقره می باشد. دستگاه های لیزر فایبر به جهت داشتن فدرت بالا توانایی برش طلا و نقره تا ضخامت ا میلیمتر را دارد. استفاده از لنزهای ویژه در دستگاه  لیزر، امکان حکاکی و برش لیزری فلزاتی نظیر طلا و نقره را میسر می نماید.

برش لیزری نقره دارای کاربردهای فراوانی در صنعت می باشد. استفاده از نقره، مانند سایر فلزات مقاوم، برای  مقاصد زیبایی و یا کاربرد در صنعت  مورد استفاده قرار می گیرد. برش لیزری نقره جهت ساخت زیورآلات نظیر دستبند نقره و انواع پلاک اسم فارسی و انگلیسی نقره کاربرد دارد.  لیزر، ابزاری انعطاف پذیر است و می تواند با سرعت بالا، برش با کیفیت عالی بر روی فلزات را با هزینه کم اجرا نمایید.

ماشین های لیزر، همچنین قابلیت حکاکی بسیار ظریف بر روی کلیه روی فلزات از جمله طلا و نقره  را دارا می باشند. از مزایای استفاده از ماشین های لیزر فایبر حکاکی فلزات می توان به سرعت بالای لیزر، راندمان بالای تولید و خروجی مطلوب اشاره کرد. دستگاه  لیزر فلزات بر روی همه فلزات از جمله طلا، پلاتین، نقره، برنج، استیل، فولاد، مس، تیتانیوم، آلومینیوم و ... قابل حکاکی می باشد.

مزایای برش لیزری

  • لبه‌های برش خورده صاف و یکنواخت و بدون اعوجاج.
  • ایجاد اشکهای پیچیده و ظریف توسط لیزر.
  • قابلیت برش نازک‌ترین فلزات بدون تغییر شکل.
  • تولید تعداد زیاد محصول نهایی در کمترین زمان.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران