لطفا منتظر بمانید

با دستگاه چاپ فلت بد بیشتر و بهتر آشنا شوید

23 شهریور ، 1398
شرکت بین المللی پرسناژ
2 کامنت

دستگاه چاپ فلت بد چیست؟

امروزه دستگاه های چاپ فلت بد که به نام چاپگرهای فلت بد نیز شناخته شده اند در صنعت چاپ و تبلیغات بسیاری کاربردی می باشند. دستگاه چاپ فلت بد یا دستگاه چاپ بر روی اجسام تخت دارای صفحه مسطح و ثابت هستند و هد پرینتر در جهت طول و هرض دستگاه پرینتر حرکت می کند و بر روی سطح اجسام قرار گرفته بر روی دستگاه پرینتر چاپ انجام می شود. هد دستگاه پرینتر به صورت آزاد بر روی صفحه مورد نظر عمیات چاپ را انجام می دهد که بر اساس نوع طراحی این توع چاپگرها اتفاق می افتد. در بعضی مدل میز متحرک بوده و هد در جهت محور افقی و عمودی حرکت می کند.

دستگاه پرینتر فلت بد که تقریباً کارایی مشابه با دستگاه های حکاکی لیزری دارد، دارای قابلیت چاپ در ارتفاع های مختلف را دارد به گونه ای که قابلیت چاپ بر روی انواع متریال فلزی و غیرفلزی را دارند. متریال هایی نظیر انواع چوب و ام دی اف، سرامیک و کاشی، پارچه و چرم، کاغذ و مقوا،، پلکسی گلاس، پلاستیک، کاغذ، اکریل، فوم برد شیشه، تخته، انواع فلز نظیر استیل خش دار، برنج، مس و ...  بسیارزیاد  مورد استفاده قرا می گیرند.

دستگاه چاپ فلت بد

از قابلیت های دیگر دستگاه های چاپگر فلت بد می توان به موارد زیر اشاره کرد. چاپگرهای فلت بد بر روی انواع متفاوت مديا از وينيل گرفته تا چوب ، فلز ، سراميک قابلیت چاپ دارند. کيفيت بالاي چاپ دستگاه های پرینتر فلد بد و قابليت چاپ روي انواع اجسام بدون کتينگ از دیگر نقاط مثبت این چاپگرها می باشد. تقریبا می توان گفت با دستگاه لیزر پرینتر فلذ بد بدون محدودیت در جنس عملیات چاپ را به خوبی انجام داد.

از دلایل مختلف و متعددی برای استفاده از دستگاه چاپ فلت بد می توان به قابلیت‌های بی نظیر دستگاه اشاره کرد. این چاپگرها دارای وجه تمایز می باشند که به کاربران و فعالان حوزه چاپ، این امکان را می دهد که چاپ با کیفیت و ماندگاری بالا را بر روی انواع سطوح تجربه کند.

کیفیت چاپ بالا با جزئیات الگوی مورد نظر توسط دستگاه چاپ فلت بد ارایه می شود. امکان حرکت میز دستگاه چاپ فلت بد و قابلیت چاپ بر روی سطوح سخت از دیگر مزایای رقابتی این دستگاه ها می باشد کاربرد دستگاه چاپ فلد بد نه تنها در صعنت تبلیغات و پوشاک بلکه در صنعت دکوراسیون داخلی انکار ناپذیر است به گونه ای که توانایی چاپ بر روی سطوح سنگی به معنی کاربرد آن در زیباسازی ساختمان می‌باشد.

شما می توانید جهت اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه های برش و حکاکی لیزری با همکاران ما در شرکت بین المللی پرسناژ ارتباط برقرار نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران

علی زندوکیلی
1398/06/23

درود بر شما، دستگاههای چاپ فلت بد یا پرینترهای فلت بد، انقلابی در صنعت چاپ و تبلیغات بودند. ممنونم از مطالب مفید وبسایتتون.

شکیبا
1398/07/25

عالی بود مطلب تازه و خیلی جالبی بود.