لطفا منتظر بمانید

حکاکی لیزری قطعات الکترونیکی

حکاکی لیزری قطعات الکترونیکی

حکاکی لیزری قطعات الکترونیکی | حک با لیزر روی قطعاات الکترونیکی

حکاکی لیزری قطعات الکترونیکی | یکی از مهم ترین کاربردهای دستگاه های لیزر در صنعت الکترونیک، حک با لیزر روی قطعات الکترونیکی است.

حک با لیزر روی قطعات الکترونیکی

مارک زنی و حکاکی لیزری توسط دستگاه لیزر کاربرد بسیاری دارد. یکی از مهم ترین کاربردهای دستگاه های لیزر در صنعت الکترونیک، حکاکی لیزری بر روی قطعات الکترونیکی است. به خاطر سرعت و دقت بالای دستگاه های لیزری، تعداد زیادی از قطعات الکترونیکی با استفاده از این دستگاه ها حکاکی می شوند.
از کاربردهای حکاکی لیزری، حکاکی روی قطعات فلزی و پلاستیکی، سیستم های علامت گذاری لیزر برای قطعات الکترونیکی و دیگر قطعات می توان نام برد. حک لیزری قطعات الکترونیکی و اجزای سازنده و لوازم مربوطه با  قابلیت ردیابی توسط دستگاه حک لیزر انجام می پذیرد. حکاکی و مارک لیزری با قابلیت حک با سرعت بالا، هزینه های تولید را کاهش می دهد.

مزایای حک لیزری

از مزایای حک لیزری کارایی و بهره وری بالا، کاهش هزینه ها، سهولت در به‌کارگیری، کیفیت و تمیزی حک پیدا می کند. از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات حکاکی تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل حک را انجام می‌دهد، دقت کار افزایش می‌یابد. دقت و ظرافت در اجرای طرح حکاکی، سرعت ‏وکیفیت بالای حک ، مهمترین مزایای حکاکی لیزری نسبت به ‏حکاکی سنتی است.‏
امکان حکاکی لیزری با عمق های مختلف، ماندگاری و پایداری بسیار زیاد نقوش و نوشته های حکاکی شده نسبت به گذشت زمان، حکاکی پیچیده ترین اشکال و کوچکترین اعداد و حروف با ظرافت بسیار بالا، قابلیت حکاکی شماره سریال و بارکد، حکاکی بر روی طیف وسیعی از مواد، قابلیت حکاکی لیزری روی اجسام کروی (توسط روتاری) وجود دارد.

برخی از انواع قطعات الکترونیک که توسط این دستگاه ها حکاکی می شوند عبارتند از:

انواع بردهای قابل حک لیزری در قطعات الکتریکی

دستگاههای حکاکی لیزری کاربردهای بسیاری در صنایع نظیر قطعات الکترونیک، قطعات خودرو، طلاسازی، نقره، قطعات الکترونیکی، ابزارآلات و یراق آلات، اتصالات، حکاکی تندیس و لوح های یادبود، سخت افزار ، قطعات صنعتی و حکاکی روی سنگ و چوب، کلیدهای پلاستیکی ،بسته بندی مواد غذایی ،محصولات مخابراتی ،باطری و وسایل پزشکی می باشند.
خدمات مرتبط با حکاکی لیزری غیر فلزات
نظرات و امتیاز کاربران
امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5از 5 (از 51رای)
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران