لطفا منتظر بمانید

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری فلزات | دستگاه حکاکی لیزری فلزات
با دستگاه حکاکی لیزری فلزات راهکاری عالی برای درج نشان و آرم خود روی محصول برای مشتریانتان داشته باشید .حکاکی لیزری فلزات پرسناژ بر روی بخشی از آلیاژهای فلزی در عمق کم مورد استفاده قرار میگیرد.

حکاکی لیزری فلزات با دستگاه لیزر

حکاکی لیزری فلزات بادستگاه لیزر راهکاری عالی برای درج نشان و آرم خود روی محصول و در نتیجه اثرگذاری بیشتر می باشد. با استفاده از دستگاه های لیزری مخصوص فلزات می توان روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی لیزری فلزات یا مارک زنی را انجام داد. با این دستگاه ها می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی حکاکی نمود که در صنایع خودروسازی، تجهیزات بیمارستانی، سرویس های غذا خوری، صنایع طلا سازی، ماشین افزار ( قلاویز، مته، تیغ اره و …) مورد استفاده قرار می گیرد.

محبوبیت دستگاه حکاکی لیزری بین صنعتگران

استفاده از دستگاه های لیزر حکاکی صرفا به حوزه حکاکی فلزات محدود نمیشود و میتواند طیف گسنرده ای از محصولات را در بر بگیرد. از آنجا که، دستگاه های لیزر حکاکی مزایای بسیاری نسبت به تکنولوژی های قدیمی مانند ماشینکاری دارند، استفاده از دستگاه حک لیزری در بین صنعتگران بسیار فراگیر شده است. حکاکی لیزری فلزات از رایج ترین کاربردهای دستگاه لیزر می باشد. فرآیند حکاکی لیزری توسط پرتو لیزر و به منظور برداشتن سطح متریال انجام می شود در نتیجه لیزر طرح مورد نظر را روی سطح متریال حکاکی می کند. سرعت ، دقت، کیفیت و عدم محدودیت در انتخاب جنس از مهمترین عوامل جهت استفاده از دستگاه های حکاکی لیزر می باشد. مزیت اصلی این است که بین قطعات ماشین وجود ندارد که بدان معنی است که هیچ سایش ابزار وجود ندارد. لیزر ها همچنین دقت بیشتری را ارائه می دهند و می توانند الگوهای پیچیده تر و تصاویر را جذب کنند.

لیزر فیبر در حکاکی لیزری

لیزر فیبر یک تکنولوژی نسبتا جدید است که نتایج بسیار مثبتی در زمینه حکاکی لیزری نشان داده است. در مقایسه با دیگر انواع لیزرها، آنها می توانند با کیفیت پایین در اثر مارک گذاری و عمیق حکاکی با کیفیت پایین، تاثیرات حرارتی و سرعت پردازش سریع با پالس های پیک قوی را ارائه دهند.

حک با لیزر و تاثیر آن در محبوبیت محصولات

حکاکی لیزری فلزات با دستگاه لیزر راهکاری عالی برای درج متن، نشان و آرم مورد نظر روی محصول و در نتیجه اثرگذاری بیشتر می باشد. با استفاده از دستگاه های لیزری مخصوص فلزات می توان بر روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی لیزر یا مارک زنی را انجام داد. با دستگاه های حکاکی لیز می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) و  بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی با ظرافت بسیار عالی حکاکی نمود. دستگاه حکاکی فلزات قادر است براساس نیاز مشتری حکاکی لیزری عمیق را نیز بر روی فلزات انجام دهد.

با استفاده از دستگاه های لیزری مخصوص فلزات می توان روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی یا مارک زنی را انجام داد. با این دستگاه ها می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی حکاکی نمود که در صنایع خودروسازی، تجهیزات بیمارستانی، سرویس های غذا خوری، صنایع طلا سازی، ماشین افزار ( قلاویز، مته، تیغ اره و …) مورد استفاده قرار می گیرد.

حکاکی روی فلزات

ماشین های حکاکی لیزری فلزات جهت حکاکی لیزری فلزاتی نظیر استیل، آلومینیوم، آهن، فولاد، مس، برنج، طلا، نقره، پلاتین، تیتانیوم، چدن و ....  بسیار مناسب می باشد. از جمله موارد استفاده از دستگاه حک لیزر فلزات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حکاکی لیزری در صنعت خودروسازی
  • حکاکی لیزری محصولات تبلیغاتی نظیر (بج سینه، کارت ویزیت، فلش مموری، خودکار، پاوربانک)
  • حکاکی لیزری کالای دیجیتال نظیر (تبلت، لپ تاب و موبایل)
  • حکاکی هدایای مناسبتی
  • حکاکی لیزری تجهیزات پزشکی و بیمارستانی
  • حکاکی لیزری قطعات نظامی
  • حکاکی لیزری سریال روی ابزارآلات و وسایل اندازه گیری
  • حکاکی لیزری ماشین افزار ( قلاویز، مته، تیغ اره)
  • حکاکی لیزری طلا و جواهرات
  • حکاکی لیزری بدلیجات و زیورآلات
نظرات و امتیاز کاربران
امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 3از 5 (از 52رای)
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران