لطفا منتظر بمانید

انتخاب دستگاه لیزر فیبری

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
آشنایی با انواع دستگاه های لیزر
کابرد های دستگاه لیزر
همانطور که می دانید دستگاه های لیزر فیبری هزینه بسیار بالایی دارند اما هزینه برش لیزری با چنین دستگاه هایی در هر تامین کننده ای متفاوت خواهد بود. در این مقاله قصد داریم راهنمایی ها را برای انتخاب بهترین مدل دستگاه لیزر فیبری بیان کنیم.
بدنه دستگاه های لیزری فیبری
در دستگاه های لیزری فیبری، بدنه دستگاه یکی از مهم ترین بخش هایی است که در آن وجود دارد. این بخش گران قیمت ترین بخش دستگاه لیزر محسوب می شود. البته بیشتر تامین کنندگان تلاش می کنند هزینه این بخش را بر روی مشتری تحمیل نکنند و  خدمات موجود را با هزینه کمتری در اختیار او قرار دهند. بدنه دستگاه نوع سبک، استاندارد و سنگین را دارد.  هیچ تفاوتی در سطح آن ها وجود نخواهد داشت.  معمولا تشخیص اینکه چه نوع بدنه ای برای شما بهتر است کمی دشوار خواهد بود. شما باید از مهندسان مربوطه بخواهید با سرعت بیشتر مواد را برش دهند. در چنین شرایطی می توانید کیفیت بدنه را بسنجید. بدنه سبک  با شدت بیشتری می لرزد.  بیشتر مشتریان نمی توانند تفاوت دستگاه را تا زمانی که بیش از ۲ سال از آن استفاده نکرده اند تشخیص دهند. مهم ترین مسئله ای که باید مدنظر داشته باشید این است که بدنه دستگاه را نمی توان به سادگی تغییر داد. در بیشتر موارد باید یک بدنه جدید بخرید.
گاید ریل: برای دستگاه های لیزر فیبری، بیشتر تامین کنندگان می توانند در هزینه های گاید ریل صرفه جویی کنند.  اگر گزینه های انتقال متفاوت باشد بدین معنی است که قیمت صرف شده نیز متفاوت خواهد بود. در بیشتر موارد،  محور Y با گاید ریل  بهتر از ball screw است.  اگر تامین کننده گاید ریل دوگانه را در اختیار شما قرار دهد بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.  همچنین فراموش نکنید که برند سازنده گاید ریل بسیار مهم است.
خدمات پس از فروش دستگاه لیزر
خدمات دستگاه لیزر
این گزینه نیز یکی از موارد مهمی است که باید مدنظر داشته باشید. اجازه دهید مسائلی را در مورد خدمات پس از فروش بیان کنیم.  ممکن است بگویید بارها در مورد این مسئله صحبت کرده اید. اما به خاطر داشته باشید که دستگاه لیزر فیبری متفاوت تر از سایر دستگاه هایی است که تا به حال دیده اید. در بیشتر موارد، مشتریان نمی توانند دستگاه را خودشان نصب و راه اندازی کنند. به همین خاطر پس از فروش به کمک فروشنده نیاز خواهند داشت. بیشتر تامین کنندگانی که این دستگاه ها را به فروش می رسانند، تنها خدمات آنلاین ۲۴ ساعته را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برای سایر دستگاه ها، چنین خدماتی می تواند  مقرون به صرفه باشد اما در دستگاه های لیزری باید به دنبال شرکتی بگردید که مهندسان با تجربه ای دارد و می تواند خدمات پس از فروش بهتری ارائه کند. اگر می خواهید دستگاه شما به خوبی کار کند باید این گزینه را مدنظر داشته باشید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران