لطفا منتظر بمانید

موارد پرکاربرد دستگاه لیزر حکاکی

29 آبان ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

 دستگاه لیزر حکاکی در چه مواردی پرکاربرد می باشد؟

در سال‌های اخیر از دستگاه لیزر برای برش و حکاکی لیزری  بر روی انواع متریال استفاده می شود که باعث تحول در صنایع مختلف شده است. تکنولوژی لیزر امکان شخصی سازی طرح های متنوع و تولید محصولات مختلف و اختصاصی را برای صنعتگران بوجود آورده است. در روش های سنتی، ایجاد طرح های متنوع و اختصاصی به سختی امکان پذیر بود و این روش بسیار زمان بر بود.

 

دستگاه لیزر قابلیت تنظیم قدرت جهت حکاکی و برش لیزری فلزات و غیر فلزات با  دستگاه، بر اساس نیاز مشتری را دارد. دستگاه حکاکی لیزر قابلیت حکاکی با عمق های مختلف را بر روی انواع محصول دارد. حکاکی طرح های ظریف و پیچیده با استفاده از لیزر امکان پذیر می باشد. حکاکی لیزری دقیق، قابل اجرا و تکرارپذیر می باشد. برای حکاکی لیزری غیرفلزات، دستگاه حکاکی لیزری Co2 بسیار قابل کاربرد می باشد. سرعت اجرا و دقت بالا از مزایای استفاده از دستگاه لیزر است. حکاکی بصورت سری کاری و در تیراژ در خط تولید، از قابلیت های استفاده از دستگاه لیزر حکاکی می باشد.

 

استفاده از دستگاه حک لیزری باعث کاهش در هزینه تولید و در نتیجه بهروه وری و راندمان بالا می شود. سهولت کار با دستگاه لیزر حکاکی، کیفیت بالای حکاکی لیزری، دقت بالای حک لیزر و دوام حک لیزری از مزایای استفاده از دستگاه لیزر می باشد. در بسیاری از صنایع، حک لوگو، مشخصات و شماره سریال بر روی قطعات و محصولات ضروری می باشد. اعداد ، کدها و تصاویر براحتی توسط دستگاه حک لیزری قابل حکاکی می باشد. استفاده از دستگاه لیزر، دستیابی به بازارهای جدید را برای شما میسر می سازد. در بازارهای امروز، استفاده از دستگاه لیزر، باعث حفظ کسب و کار و افزودن مزیت رقابتی می شود. کاربرد و مزایای دستگاه حک لیزری هر روزه بیشتر می شود.

 

متریال های قابل حکاکی

چوب و ام دی اف، سنگ، پلکسی گلس، شیشه، چرم طبیعی، چرم مصنوعی ، مخمل، پلاستیک، لاستیک، کاغد و مقوا، پارچه، اکرلیک، مولتی استایل، طلق، پلکسی گلاس، مواد پلیمری، مواد کامپوزیتی، سرامیک و کاشی و ... .

 

شرکت بین المللی پرسناژ، ارائه کننده خدمات حک لیزر، با استفاده از به روز ترین دستگاه های حکاکی لیزری، جهت کلیه صنوف می باشد. این مجموعه دارای کارشناسان خبره در زمینه برش و حک لیزری فلزات و غیر فلزات می باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران