لطفا منتظر بمانید

ویژگی های بهترین دستگاه برش لیزری نمد دستی

30 بهمن ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

نمد چیست و در چه زمینه ای استفاده می شود؟

نمد نوعی بافت سنتی است که با پشم تولید می‌شود. نمدها در رنگ های متنوع و بسیار زیبایی تولید می شوند. جهت برش نمد از دستگاه لیزر استفاده می شود. دقت، سرعت، ظرافت و کیفیت عالی دستگاه لیزر از مهمترین دلایل استفاده از لیزر می باشد.

دستگاه ها برش لیزر، کاربردهای متنوع و وسیعی در صنایع گوناگون دارند که برای لیزر نمد از دستگاه های برش لیزری غیر فلزات استفاده می شود. دقت، سرعت، ظرافت و کیفیت نهایی بهتر، از دلایل محبوبیت استفاده از دستگاه برش لیزر است به منظور ساخت انواع عروسک های نمدی، کیف، جا موبایل، جامدادی، رومیزی، کوسن، انواع محصولات زینتی و تزیینی از دستگاه برش لیزری روی نمد استفاده می شود.

برش لیزری روی نمد

برش لیزری چیست؟

برش لیزری تکنولوژی نوینی است که امروزه برای برش اجسام بسیار در صنعت استفاده می‌شود.  در میان انواع لیزر ها، لیزر صنعتی CO2 بیشترین کاربرد را دارد و از آن برای برش و حک لیزری  انواع مواد مختلف  فلزات و غیرفلزات مانند چوب، پلکسی گلاس، مولتی استایل، شیشه، پارچه، نمد، استیل، برنج  و ... استفاده می شود .
دستگاه های لیزر فلزات وغیر فلزات با کامپیوتر و توسط لیزر، عملیات برش لیزری و حک لیزری را انجام می دهند. با توجه به استفاده دستگاه های لیزر از کامپیوتر، خروجی های برش لیزری کاملاً یکسان هستند.

از پارچه های مناسب و کاربردی جهت تولید در صنایع دستی، انواع گیفت های نمدی، عروسک و کیف می توان از نمد نام برد. از دستگاه لیزر غیرفلزات برای برش راحت نمد و تولید محصولات متنوع و با طرح های مختلف استفاده می شود. برش لیرزی غیرفلزات (نمد) بسیار با کیفیت است و هزینه تولید بسیار مقرون به صرفه می باشد. استفاده از این دستگاه لیزر جهت  برش پشم نمدی عملکرد و بهره وری لیزرکاری را بهبود میبخشد و مزایای اقتصادی بسیاری خواهد داشت.برش لیرزی، سرعت ودقت اجرای برش را روی نمد افزایش می دهد و باعث دور ریز کمتر نمد می شود. با انتخاب مناسب قدرت و سرعت دستگاه برش لیزر نمد و با در نظر گرفتن ضخامت نمد، بهترین کیفیت برش لبه های نمد و خروجی لیزر را به دست خواهید آورد. برش لیزری نمد، کلیه طرح ها را بدون سوختگی و سیاه شدن و با سرعت بالا، کیفیت عالی و کمترین هزینه برش می دهد. سرعت بالای برش دستگاه برش لیزری نمد باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

دستگاه برش لیزری در صنایع مختلف نظیر بسته بندیو صنایع دستی مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از این دستگاه لیزر عملکرد، کیفیت و بهره وری برش را بهبود می بخشد و مزایای اقتصادی بسیاری را در بر خواهد داشت .

کاربرد دستگاه برش لیزر نمد:

  • برش لیزری کیف دستی
  • برش لیزری زیورآلات نمدی
  • برش لیزری لوازم سفره آرایی نمدی و رومیزی های نمدی
  • برش لیزری روکش کوسن نمدی
  • برش لیزری زیر لیوانی و زیر بشقابی نمدی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران