لطفا منتظر بمانید

کاربردهای حکاکی لیزری سنگ

18 فروردین ، 1398
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

حکاکی لیزری سنگ چگونه انجام می شود؟

اصطلاح سنگ به تمام مواد معدنی جامد طبیعی اشاره دارد. سنگ مرمر، گرانیت و سنگ طبیعی متعلق به این دسته است. برای حکاکی لیزری و نشانه گذاری لیزری، سطوح صاف مناسب است. سنگ یکی از بهترین موادی است که حکاکی لیزری روی آن دارای نما و جلوه خاصی می باشد. دستگاه لیزر قابلیت حک لیزری انواع سنگ نظیر سنگ های قیمتی, سنگ های  عقیق ، سنگ ساختمان، سنگ مزار، لوح یاد بود سنگی، سنگ فیروزه، گرانیت  و مرمر را دارد. حکاکی سنگ هایی که کاملا شفاف و به رنگ تیره هستند نظیر گرانیت، مرمر ، بازالت نتیجه بهتری نسبت به سایر سنگ ها در حک لیزر می دهند.

حکاکی لیزری انواع چهره، حکاکی لیزری انواع متن، حک دعای شرف الشمس، حک پنج تن روی عقیق، حک دعای رزق و روزی از جمله کاربردهای دستگاه حک لیزری سنگ می باشد. دستگاه های لیزر CO2 برای حکاکی و مارک کردن انواع سنگ  مناسب هستند. دقت بسیار بالای حک لیزر سنگ، به حکاکی تصاویر باکیفیت منجر می شود. حکاکی لیزری دائمی است و در برابر نور، یخ زدگی و تغییرات آب و هوا مقاوم است و در طول زمان محو نخواهد شد. صرفه جویی در وقت و هزینه در فرآیند تولید از مزایای حکاکی لیزری می باشد. لازم به ذکر است برش لیزری سنگ توسط دستگاه لیزر امکان پذیر نمی باشد.

برای حک لیزری عکس کافی است عکس دلخواه خود را به صورت دیجیتالی داشته باشید و عکس از طریق کامپیوتر به دستگاه لیزر پرسناژ منتقل می شود. دستگاه های حکاکی لیزر قادر است تصاویر افراد یا مناظر را بر روی سنگ حکاکی کنند. دستگاه لیزر قادر است تصویر را به طور مستقیم روی انواع سنگ با ظرافت و زیبایی خیره کننده ای حک  لیزری نماید و سنگ مورد نظر را طبق سلیقه خود کاملا شخصی سازی نمایید. سنگ های لیزرکاری شده، هدیه ای کامل و منحصر به فرد برای دوستان، خانواده و یا عزیزان می باشد. این هدیه بسیار ارزشمند است و برای سال های طولانی می ماند.

حکاکی لیزری سنگ

امروزه حکاکی لیزری غیرفلزات متون، تصاویر یا آرم بر روی سطوح سنگی جهت استفاده در زیورآلات، سنگ قبر، اشیای تزئینی، کاشی های دیواری، سنگ های کف و پله، سنگ کانترآشپزخانه، سنگ نمای ساختمان بسیار مورد استغاده قرار میگیرد.

کاربرد لیزر سنگ

  • هنر و صنایع دستی
  • دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، اماکن تفریحی و ... 
  • تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

مزایای حک لیزری

  • حکاکی لیزری ظریف و دقت بالا
  • حکاکی لیزری تصاویر
  • حکاکی لیزری نقوش و طرح های بسیار پیچیده
  • حکاکی لیزری عمیق
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران