لطفا منتظر بمانید

دستگاه لیزر برش و حکاکی پلاک اسم

17 اردیبهشت ، 1398
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

دستگاه برش و حکاکی لیزری

از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا دستگاه لیزر است و ماشین آلات لیزری پلاک اسم توانایی برش و حکاکی انواع فلزات و غیرفلرات را دارد. ساخت انواع طرح اسم فارسی و انگلیسی، اشکال متفاوت، طرح های ساده و پیچیده توسط دستگاه لیزر انجام می پذیرد. قدرت دستگاه‌های لیزر باعث بهبود روند تولید زیورآلات و جواهرآلات با متریال های مختلف می باشد. دستگاه های لیزر دارای دقت، انعطاف پذیری و توان عملیاتی بالایی دارد که در نهایت موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شوند. طرح ها و نقوشی که با روش های سنتی قابل ساخت نیست با روش نوین لیزرکاری براحتی قابل اجراست. 

قابلیت تکرار و تولید بسیار بالا، حکاکی و برش لیزری قطعات پیچیده، از مزیت‌های دستگاه برش و حک لیزر می باشد. با ماشین آلات لیزری ساخت گردنبند اسم فارسی و انگلیسی ، دستبند اسم، ساخت پلاک اسم ترکیبی، ساخت دستبند چرم با پلاک اسم برنج و استیل، گوشواره اسم، ساخت انگشتر اسم، ساخت طرح های سفارشی، آویز و اشکال متنوع، الگوهای پیچیده، ساخت پلاک شعر، ساخت پلاک جاکلیدی اسم،  ساخت جاسوئیچی با پلاک اسم را با دقت و سرعت بالا می توان ساخت. طرح های پیچیده و اسامی ترکیبی به روش سنتی به سختی قابل ساخت می باشد و ساخت آن ها بسیار زمان بر می باشد همچنین کیفیت خروجی نهایی محصول با روش لیزری قابل مقایسه با روش سنتی نمی باشد. از لیزر برای برش و حکاکی فلزات و غیر فلزات می توان استفاده نمود. فلزاتی نظیر طلا ، نقره، پلاتین، استیل، مس، برنج، آلومینیوم، آهن و …و غیرفلزاتی مانند  : چوب، چرم، ام دی اف، پارچه، کاغذ، مقوا، پلکسی و …قابل لیزرکاری می باشند.

دستگاه لیزر برش و حکاکی پلاک اسم

از مزایای ماشین های حکاکی و برش لیزری قابلیت اجرا بر روی ورق های خیلی نازک فلز و غیر فلز است. انعطاف پذیری بالا و حداکثر دقت و افزایش سرعت تولید موجب کاهش هزینه های تولید می شود. با ساخت اسم خود یا فرد محبوب خود هدیه ای ماندگار و به یادماندنی را همیشه همراه خود داشته باشید. دستگاه های برش و حکاکی لیزری طرح ها و نقش های  دلخواه شما را بر روی کلیه فلزات و غیرفلزات اجرا می نمایند. همچنین می توان انواع طرح، شعر، تاریخ، عکس را بر روی متریال دلخواه خود حک لیزری کرد. از مزایای دستگاه برش و حک لیزری برای تولید پلاک اسم می توان به دوام حک لیزری ، دقت و ظرافت برش لیزری، کیفیت فوق العاده، سرعت ‏بالا نام برد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 1از 5 (از 51رای)
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران