لطفا منتظر بمانید

راهنمای خرید دستگاه برش لیزری

14 فروردین ، 1396
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
خرید دستگاه لیزر
همانطور که می دانید دستگاه برش لیزری، دستگاه هایی با دقت زیاد هستند که می توانند آیتم های زیبا و کاربردی تولید نمایند. همه کاره بودن این دستگاه ها به همه افراد اجازه می دهد دسترسی سریعی به تولیدات و طراحی های زیبا داشته باشند. اگر سری به بازارهای محلی خود بزنید حتما جواهراتی را پیدا می کنید که با لیزر برش داده شده اند. فروشگاه های ارائه دهنده محصولات دست ساز و مصنوعی نیز با ایتم هایی پر شده است که برای برش آنها از لیزر استفاده می شود. حتی فروشگاه های بزرگ نیز دارای جعبه ها و ایتم های زیبایی هستند که با لیزر برش داده شده است. قدرت دستگاه های برش لیزری از توانایی آن برای برش طیف وسیعی از مواد با قدرت بالا به دست می اید. کاترهایی که شبیه چاقو هستند نمی توانند به خوبی در مواد نفوذ کنند و مواد ضخیم را برش دهند. لیزر می تواند این مواد ضخیم را همانند یک کره برش دهد. همانطور که می دانید پرتوهای لیزر بسیار باریک اند و همین امر ایجاد موادی با دقت بالا را ممکن می سازد. ایجاد ساختارهایی با بخش های برش خورده توسط لیزر، به یک تمرین عالی تبدیل شده است. افزونه هایی نیز برای برنامه های گرافیکی همچون Inkscape وجود دارد که می تواند به صورت خودکار جعبه هایی را تولید کند. در حقیقت دستگاه های چاپ رومیزی سه بعدی امروزی بدون استفاده از دستگاه های برش لیزری بی معنی خواهد بود. شرکت هایی همچون MakerBot، Printrbot، SeeMeCNC، Ultimaker و سایر شرکت ها در حال تولید پرینترهای سه بعدی هستند که به طور گسترده از بخش های برش خورده توسط لیزر استفاده می کند. اگر شما نیز به دنبال ابزارهایی هستید که بتواند مرزهای موجود را توسعه دهد، باید بدانید که دستگاه برش لیزری دنیایی از امکانات را فراهم می کند. خرید اولین دستگاه برش لیزری می تواند برای برخی از افراد یک چالش خسته کننده باشد به خصوص اگر بودجه کافی در دسترس نباشد. در این مقاله قصد داریم راهنمایی برای انتخاب دستگاه برش لیزری مناسب ارائه کنیم.
انواع دستگاه های لیزر
آشنایی با برند های برتر دستگاه لیزر
لیزرهای Epilog:
اگر به دنبال دستگاه برش لیزری با کیفیت و کاربرپسند هستید، می توانید از لیزرهای Epilog استفاده کنید. این دستگاه دو مزیت بزرگ دارد. درایور این دستگاه فرایند ارسال سریع و بدون دردسر طراحی به ماشین را تا حد زیادی کاهش می دهد. لوله های لیزری که با هوا خنک می شود و توسط این شرکت تولید شده است می تواند خطرات احتمالی را کاهش دهد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این همه امکانات با قیمت ارزان ارائه نمی شود. خط Zing که مقرون به صرفه ترین دستگاه لیزر  این شرکت است از قیمت ۸۰۰۰ دلار آغاز می شود.
لیزرهای Full Spectrum:
لیزرهای Full Spectrumکار خود را با وارد کردن لیزرهای چینی آغاز کرد و در نهایت توانست آن را برای فروش در آمریکا آماده سازد. این شرکت به منظور افزایش اعتمادپذیری و راحتی کاربرد تصمیم گرفت سیستم های برش لیزری خود را ایجاد کند. به همین خاطر سیستم های سری H را تولید نمود. برای اینکه بتواند قیمت تمام شده این سیستم ها را کاهش دهد، صفحه قابل تنظیم را حذف کرد. شما می توانید کانون لیزر را با حرکت دادن لنز نهایی تنظیم کنید. با تنظیم نرم افزار و ایمپورت استاندارد، سری اچ از ۳۴۹۹ دلار آغاز می شود.
دستگاه های لیزر ارزان قیمت
لیزرهای وارد شده بسیار محبوب هستند. اگر بودجه کافی ندارید یا به دنبال دستگاه های خوب و مقرون به صرفه می گردید، استفاده از این لیزرها گزینه خوبی خواهد بود. شما می توانید ماشین های ارزان قیمتی را با ۴۰۰ دلار در Ebay پیدا کنید اما اگر به دنبال برش دقیق هستید باید بیشتر از ۱۰۰۰ دلار هزینه کنید. تمامی این موارد به نرم افزارها و ارتقای سیستم بستگی دارد. به فکر ارتقای سیستم تهویه خود نیز باشید. معمولا نرم افزارهایی که در کنار این دستگاه ها وجود دارد تجربه کاربری خوبی ارائه نمی کنند اما شما می توانید با کمی تلاش آن را یاد بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر درباره خرید دستگاه لیزر  میتوانید با کارشناس فروش شرکت بین المللی پرسناژ تماس بگیرید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران