لطفا منتظر بمانید

چگونه می توان آرم یا لوگو خود را با دستگاه حک لیزری، حکاکی کرد؟

31 خرداد ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت
امروزه حکاکی لیزری یکی از ساده ترین راه های شروع کسب درآمد می باشد. در واقع استفاده از دستگاه لیزر، منبع درآمد بکری است که هر کسی می تواند برای کسب  درآمد مازاد استفاده نماید. اگر به دنبال تجارت کوچک با رقابت کمتر می باشید، آن را پیدا کرده اید. امروزه تقاضای زیادی برای حکاکی لیزری جهت حک لیزری آرم، نام و نشان بر روی هدایای تبلیغاتی وجود دارد.

لیزر حکاکی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

حکاکی لیزری یک تکنولوژی آسان برای استفاده است که می توانید از آن برای انتقال آرم خود بر روی هدیه ها یا آیتم های تبلیغاتی انتخابی خود استفاده کنید. حکاکی لیزری بسیار شبیه دستگاه انتقال حرارت است. فقط باید این دستگاه را به برق وصل و سپس آن را روشن کنید. انرژی دستگاه از یک جزء تخصصی عبور کرده و سپس به انرژی گرمایی تبدیل می شود. در این مرحله، انرژی گرمایی، آرم را بر روی سطح مورد نظر شما که داخل دستگاه قرار دادید حکاکی می کند.
کار با دستگاه برش لیزری برای هر کسی بسیار آسان است. تمام چیزی که شما نیاز دارید دستگاه حکاکی لیزری با کیفیت است.


حکاکی لوگو با دستگاه حکاکی لیزری چگونه کار می کند؟

کارکرد ماشین حکاکی لیزر بسیار پیچیده و پیشرفته تر از انواع دیگر ماشین آلات در این دسته است. از لحاظ فنی، روش استفاده از دستگاه لیزر کمی پیچیده است اما مزیت استفاده از دستگاه لیزر این است که شما می توانید با استفاده از این دستگاه برای رسیدن به حکاکی های بیشتر استفاده کنید.


سه مولفه دستگاه حکاکی لیزری که شما باید بدانید:

سه بخش مهم در دستگاه حکاکی لیزری وجود دارد که باید بدانید. این قطعات شامل:

کنترلر
کنترلر، مسئول تنظیم شدت، سرعت، گسترش، و جهت پرتو لیزر است.

لیزر
لیزر همان چیزی است که کنترل کننده برای رسم تصویر بر روی متریال استفاده می کند.

سطح حکاکی
شما همچنین می توانید این بخش رامتریال نامید. این بخشی است که می توانید طرح مورد نظر خود را بر روی آن حکاکی کنید.

لیزرچگونه کار می کند

1-لوگوی خود را طراحی کنید

اولین چیزی که نیاز دارید طراحی لوگو و آرم است. در اکثر موارد، مشتری لوگوی مورد نظر خود را دارد  که می خواهد از همان لوگو استفاده کند. از مشتری خود تقاضا  کنید که لوگو با فرمت وکتور و خطی  برای شما ارسال کند.

2-لوگو را بارگذاری کنید
اکنون، اگر از طرح لوگو راضی هستید، به کامپیوتر و سپس از کامپیوتر آپلود کنید، آن را به ماشین حکاکی لیزری ارسال کنید.


3-متریال  خود را تنظیم کنید

شما باید موقعیت قرار گیری متریالی را که میخواهید بر روی آن حکاکی انجام شود را روی دستگاه تنظیم کنید.  حتما اطمینان حاصل کنید که سطح حکاکی به سمت بالا است.

4-حکاکی را شروع کنید.
هر زمان آماده بودید ، دوباره طرح را چک کنید تا اطمینان پیدا کنید  که همه چیز به درستی تنظیم شده است، زیرا وقتی روند حکاکی شروع می شود، متوقف کردن حکاکی حین کار، حک  شما را خراب می کند. حتما از درستی تنظیم لیزر، و قرارگیری درست هد دستگاه، اطمینان حاصل کنید

5-سطح حکاکی شده را پاک کنید.
هنگامیکه حکاکی انجام شد، بدون تکان دادن متریال، سطح آن را با  قلم یا دستمال تمیز کنید اگر عمق حکاکی بیشتری نیاز دارید، می توانید مرحله حکاکی را مجدد تکرار کنید.

6-بسته بندی کالا
کالای حکاکی شده را بسته بندی کرده و برای مشتری خود ارسال کنید.
در نهایت، توجه داشته باشید که انواع مختلف ماشین حکاکی وجود دارد؛ تحقیق خود را برای پیدا کردن بهترین نوع دستگاه حکاکی لیزری انجام دهید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران