لطفا منتظر بمانید

لیزر در حکاکی و برش طلا چه نقشی دارد ؟

02 تیر ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

استفاده از فلزات و مخصوصا فلزات و آلیاژهای گرانبها در ساخت زیورآلات امروزه بسیار مرسوم است . در حال حاضر صنعت تولید طلا و جواهرات شکل دیگری به خود گرفته و حکاکی بر روی زیورآلات جزیی از صنعت مد به شمار می آید. برای این منظور، استفاده از تکنولوژی لیزر اهمیت زیادی پیدا کرده است. دستگاه حکاکی لیزری توانایی برش و حک انواع فلزات از جمله طلا را دارد. ، لیزر با حداکثر دقت و انعطاف پذیری در کمترین زمان  موجب پایین آمدن هزینه‌ها شده و امکان خلق طرح‌های جدید و خلاقانه را به طراحان می‌دهد .

، تکنولوژی لیزر را می‌توان اتفاقی خوب و خوشایند برای تولید کنندگان طلا و جواهر دانست. زیرا در زمان‌هایی که تعداد سفارشات بالا می باشد، نیاز بازار به راحتی از طریق لیزر تأمین شده و محصولات از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود . لیزر این قابلیت را در اختیار طراحان و تولیدکنندگان طلا و جواهر قرار می‌دهد که به راحتی و در کمترین زمان اشکالی پیچیده را خلق نمایند. 

در ادامه به تعدادی از مزایای مهم استفاده از این تکنولوژی در صنعت طلا و جواهر اشاره شده است

با توجه به اینکه پرتوی لیزر از طریق آینه های موجود در دستگاه، به صورت متمرکز به یک نقطه مشخص تابیده و با گرم کردن آن موجب برش فلز می‌شود، لبه‌های برش خورده صاف و یکنواخت و بدون اعوجاج خواهند بود
یکی از مهترین مزایای استفاده از لیزر در تمام صنایع را می‌ توان توانایی بالای این تکنولوژی در خلق اشکال پیچیده و ظریف دانست. تنها کافی است تا طرح مورد نظرتان را از طریق رایانه به لیزر فرستاده و از تبدیل آن به محصولی زیبا و بی‌نظیر لذت ببرید. 

لیزر توانایی برش نازک‌ترین فلزات را به بهترین شکل دارد. 

با استفاده از این تکنولوژی، تمام طرح‌ها را می‌توان در کمترین زمان و با تعداد زیاد تولید نمود

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران