لطفا منتظر بمانید

نکات مهم جهت خرید دستگاه برش لیزری

01 آبان ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

برش لیزر تکنولوژی نوینی است که توسط اشعه لیزر برای برش اشیا کاربرد دارد. از تکنولوژی برش لیزری در صنایع مختلف استفاده می شود. برش لیزری توسط خروجی قوی نور لیزر و تماس لیزر با اجسام انجام می شود. موارد زیر بر روی آن قسمت از جسم یا محصول مورد نظر جهت برش لیزری انجام می شود:  

1-جسم مورد نظر بریده می شود ، 2-بر اثر حرارت آب می شود، 3-می سوزد یا 4-تصعید می شود. سطح برش لیزری با کیفیت عالی و با کمترین رنجه و لبه‌های اضافی ایجاد می شود.
برش لیزر در صنایع بسیاری نظیر پزشکی، صنایع نظامی، زیورآلات، تبلیغات و دکوراسیون، پوشاک، صنایع خودرو سازی، صنعت چرم ، مهندسی، چوب و دکور سازی، تابلو سازی  و …  کاربرد دارد.
از مهمترین مزایای برش لیزری می توان به سهولت در به‌کارگیری، کیفیت و تمیزی، سرعت و دقت بالای برش نام برد. دقت بالا و مصرف انرژی کمتر در هنگام برش از مزایای دستگاه‌های برش لیزری نسبت به روش های دیگر برش می باشد. سرعت بسیار بالای دستگاه برش لیزر و خروجی های یکسان باعث راندمان بسیار بالا در تولید محصولات می شود.
دستگاه های برش لیزری شامل دستگاه برش لیزری فلزات و دستگاه برش لیزری غیرفلزات می باشد که هر کدام از این دستگاه ها کاربرد، توانایی و قابلیت های منحصر بفرد خود را دارد. دستگاه های برش لیزر با توان های مختلف موجود می باشد که دستگاه های با قدرت وات بیشتر برای برش لیزری مناسب هستند.با استفاده از دستگاه لیزر برش، شما قادر هستید محصولات مختلف را در سایزهای متفاوت برش دهید. انتخاب سایز دستگاه و قابلیت های آن، بر اساس نیاز شما و محصول مورد نظر شما می باشد. در صورت خرید دستگاه با سایز بزرگتر، شما قادر خواهید بود محصولات مختلف را در سایزهای متفاوت برش لیزری نمایید و این یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شما می باشد. همچنین شما قادر به تولید انبوه و پیشی گرفتن از رقبا را خواهید بود.
از مهمترین نکات جهت خرید دستگاه برش لیزر، خدمات پس از فروش نظیر ارائه سرویس توسط افراد خبره و با تجربه و همچنین ارائه قطعات مورد نیاز دستگاه لیزرمی باشد. تیم حرفه ای کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت بین المللی پرسناژ ، آماده ارائه خدمات بصورت 24 ساعته به سراسر کشور می باشد.در صورت نیاز به راهنمایی می توانید از مشاوره های رایگان کارشناسان و متخصصین مجموعه پرسناژ استفاده نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران