لطفا منتظر بمانید

خدمات دستگاه برش لیزری فلزات

01 آبان ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت


امروزه انواع دستگاه های لیزر با تنوع محصول زیاد و سرعت بالا در صنایع تولیدی مورد نیاز و استفاده می باشد. دستگاه های برش  لیزر مختص برش فلزات تا حدود زیادی این خواسته صنعت را برآورده کرده است. دستگاه برش  لیزر بسیار مورد توجه صنعتگران است و برای برش های لیزری بسیار دقیق و انجام سفارشات اختصاصی برش کاربرد دارد.

برش لیزری مخصوص فلزات در صنایعی که نیاز به برش دقیق و ظریف دارد مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت و دقت برش دستگاه برش لیزر فلزات بسیار بالا است و برش لیزر با بهترین کیفیت انجام می پذیرد. در مجموع  استفاده از دستگاه برش لیزر در تولید بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کاربرد دستگاه برش لیزر فلزات در صنایع مختلف
صنایع فلزی، تبلیغات، زیورآلات و بدلیجات، طلا و جواهر، صنایع نظامی، صنایع تولیدی، خودروسازی، پلاک سازی، مشبک سازی، قطعه سازی، لوازم تزئینی و ... .

فلزات قابل برش با دستگاه لیزر برش
برش لیزر مس، برش لیزر استیل، برش لیزر آهن، برش لیزر برنج، برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر برنز توسط دستگاه برش لیزر قابل اجرا است.

قیمت خدمات برش لیزری فلزات 
بطور کلی محاسبه قیمت خدمات برش لیزری فلزات بسته به طرح، تعداد خروجی، ضخامت ورق و نوع متریال متفاوت می‌باشد. تیراژ و تعداد قطعات بالاتر، باعث پایین آمدن قیمت خدمات برش لیزر می شود.

ارائه خدمات برش لیزر و برش فلزات با جدیدترین، بروزترین و قویترین دستگاه های برش لیزری فلزات در مجموعه پرسناژ بصورت حرفه ای انجام می پذیرد. از مهم‌ترین عوامل موفقیت مجموعه، استفاده از تیم حرفه ای، کیفیت بالای ارائه خدمات و در نتیجه رضایت مشتری می باشد. کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می باشند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران