لطفا منتظر بمانید

خرید دستگاه لیزر کفاشی

02 بهمن ، 1397
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

امروزه فن آوری برش لیزری،کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد. دستگاه های لیزری شامل دستگاه مخصوص فلزات و غیر فلزات تقسیم می گردند. دستگاه های لیزر با توجه به توان و قابلیت های مختلف در صنایع مختلف قابل استفاده می باشد. آیا لیزر برای حکاکی و برش چرم قابل استفاده است؟ در جواب به این سوال باید گفت برش و حکاکی لیزری برای انواع چرم مناسب می باشد. انواع چرم مناسب برای حکاکی لیزری چرم طبیعی، چرم مصنوعی، چرم مخملی می باشد. شما می توانید به راحتی برش و حکاکی چرم با کیفیت عالی و توسط لیزر به دست آورید. با لیزر چرم به سرعت و به راحتی می توان روی کفش چرم، کیف چرم، لباس چرمی، کیف پول چرم، دستبند چرم، کمربند چرم، هدایای تبلیغاتی چرمی، مبلمان و دکوراسیون داخلی و غیره حکاکی انجام داد. 

ليزر قابلیت برش و حکاکی اکثر غير فلزات را دارد. يکي از پرطرفدارترين خدمات در حوزه برش و حکاکي ليزر دستگاه هاي برش لیزری چرم مي باشد. چرم در تولید انواع کفش قابل استفاده می باشد. هنگام برش چرم، لیزر لبه های چرم را ذوب می کند و لبه های برش لیزری بسیار تمیز،  نتیجه لیزرکاری است. عملیات برش و حکاکی، سریع و آسان است و لبه پارچه و چرم در حين برش بعلت ايجاد حرارت مانع از هم گسيختگي و ريش شدن می شود و برای تولید کيف،کفش و مصنوعات چرمي نياز به برش الگوهاي طراحي شده  قطعات براي توليد محصولات چرمي و پارچه اي مي باشد. بهتر است  برای لیزر چرم از میز هانی کامب لانه زنوری استفاده شود که باعث افزایش کیفیت در لیزرکاری مصنوعات پارچه اي و چرمي می شود.


اگر قصد حکاکی لیزری غیرفلزات دارید دستگاه های با وات کمتر و برای برش لیزری، دستگاه های با قدرت وات بیشتر مناسب می باشد. کیفیت حکاکی لیزری با قدرت تیوب لیزر نسبت عکس دارد . یعنی هر چه قدرت تیوب لیزر افزایش پیدا کند ، از کیفیت و دقت حکاکی لیزری کاسته می شود.
توان دستگاه لیزر "co2" جهت برش و حک چرم و با توجه به موارد استفاده از دستگاه 40 ، 7۰  ، ۱۰۰ ، ۱۳۰  ، ۲۰۰ وات می باشد. در صورت افزایش قدرت تیوب لیزر، از کیفیت و دقت حکاکی کاسته می شود.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران