لطفا منتظر بمانید

صنعت لیزر در کارت عروسی

19 فروردین ، 1398
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

کاربرد لیزر برای کارت عروسی

انتخاب کارت دعوت عروسی از جذاب ترین و ماندگارترین کارهای مراسم عروسی می باشد . اگر علاقمند به  طراحی و ساخت اختصاصی کارت عروسی خود هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از دستگاه حک و برش لیزر می باشد. از فواید استفاده از لیزر می توان به شخصی سازی کارت عروسی طبق نظر و سلیقه خودتان و استفاده از متریال دلخواه نام برد. با دستگاه برش لیزری و چاشنی ابتکار، می توانید کارت های عروسی بسیار زیبا، خلاقانه و مدرن را تهیه نمایید.

طراحی اسلیمی، اشکال خاص هندسی بدون محدودیت (مستطیل، مربع، مثلث، دایره، ذوزنقه و ...)، طرح های پیچیده و در اندازه های خاص جهت تولید انواع کارت عروسی با لیزر براحتی امکان پذیر است. حکاکی لیزری غیر فلزات، انواع متن، شعر، تاریخ با انواع فونت و نوشتار توسط لیزر انجام می شود. 

همچنین می توان اسامی مهمانان جشن عروسی را به صورت کامل شخصی سازی شده بر روی پاکت کارت عروسی حک لیزری کرد. دقت حکاکی دستگاه لیزر بسیار عالی است  به نحوی که حک لیزری متون و نوشتار، عکس و انواع نقوش توسط لیزر بسیار خوانا و واضح می باشد. دستگاه برش لیزر بسیار ظریف و با دقت طرح ها را برش می زند به صورتیکه سایر دستگاه ها قابلیت برش های ظریف و طرح های پیچیده را ندارند. 

صنعت لیزر در کارت عروسی

از آنجا که دستگاه برش قابلیت برش با سرعت و دقت بالا را دارد، تولید اختصاصی کارت عروسی بسیار آسان و اقتصادی می باشد. هزینه اجرای کارت عروسی بسته به سایز، اندازه و جنس محصول متفاوت است حتی هزینه تولید برای تیراژ کم نیز بسیار پایین می باشد. در مجموع هزینه تولید و ساخت کارت عروسی نسبت به روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

کارت های عروسی با جنسهای استیل، برنج، پلکسی ، مولتی استایل، کاغذ و مقوا، پارچه های مخمل، حصیر، چرم، جیر، چوب، MDF و یا ترکیب این اجناس قابل لیزرکاری می باشد.

اگر عروس و داماد دارای ذوق هنری هستند پیشنهاد می شود دست به کار شوند و کارت عروسی را طبق سلیقه خود طراحی و اجرا نمایند و کارت عروسی شکیل و زیبا را خلق نمایند.  با استفاده از دستگاه برش لیزری، می توانید برای مراسم های مختلف، کارت دعوت عروسی، کارت دعوت نامزدی، کارت دعوت حنابندان، کارت لوح بعله برون،  کارت تبریک، کارت دعوت تولد و ...  با سلقیه و طرح دلخواه خودتان کارت های ساده و ارزان قیمت تهیه کنید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران