لطفا منتظر بمانید

مکانیزم کار چاپ تصویر روی لباس با دستگاه حکاکی لیزر

12 مرداد ، 1398
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

چاپ تصویر روی لباس امکان پذیر است و توسط حکاکی لیزری انجام می گیرد

دستگاه حکاکی لیزری عموما ماشین هایی هستند که برای حکاکی عکس بسیار مناسب و کاربردی می باشند و همچنین می توانند به خوبی عمل حکاکی لیزری را انجام دهند. دستگاه های لیزر حکاکی قابلیت برش لیزری را هم دارند ولی برای حکاکی لیزری نیز استفاده می شود. دستگاه لیزر در صنایع مختلف و جهت تولید کارهای خلاقانه کاربردی است.

حکاکی لیزری عکس با نام چاپ لیزری عکس نیز شناخنه می شود که در صنعت نساجی و صنعت چرم کاربردهای متعددی پیدا کرده است. امروزه چاپ روی تی شرت محبوبیت بسیاری دارد و طرح های جالب و خلاقانه ای را می توانید روی تی شرت ها در مغازه ها ببینید. عکس های متنوع، ظریف و پیچیده را می‌توان بر روی انواع پارچه به زیبایی حکاکی لیزری کرد. حکاکی لیزری عکس با استفاده از روش های سنتی امکان پذیر نمی باشد و تنها دستگاه های لیزری می توانند چنین حکاکی هایی را انجام دهند. چاپ لیزری عکس از سودآورترین کارهایی است که  می توان با دستگاه لیزر انجام داد.

حک لیزری عکس و تصویر بر روی انواع غیر فلزات مانند سنگ، پلاستیک، چوب، چرم، جیر و انواع فلزات نظیر استیل، طلا، نقره، برنج و ... انجام می شود. دستگاه لیزرچاپ عکس جهت حک لیزری عکس روی تی شرت، کلاه، شلوار شلوار جین و کاپشن جین و … کاربرد دارد. در این دستگاه کافیست طرح مورد نظر خود را روی متریال مناسب، طراحی کرده و به وسیله دستگاه لیزر ، روی متریال مورد نظر انتقال دهیدو همچنی می توان عکس حکاکی شده را پس از انجام مرحله حکاکی لیزری برش داد.

اولین قدم برای داشتن حکاکی عکس تاثیر گذار انتخاب عکس مناسب است. برای حک لیزری غیرفلزات (عکس روی پارچه و لباس) می بایست تصاویر خاص و مناسب را برای حکاکی با دستگاه لیزر  انتخاب کرد. رزولوشن، نور، کنتراست، فوکوس و جزئیات تصویر جهت انتخاب عکس بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. کنتراست بالا و میزان روشنایی در انتخاب عکس باید مورد نظر قرار گرفته شود و المان های داخل عکس دارای وضوح بالا باشد. نرم افزارهای طراحی عکس مانند فتوشاپ برای ادیت و ویرایش عکس و بهیود کیفیت عکس مورد نظر بسیار مهم می باشد. همچنین برای برطرف کردن ایرادهای تصویر نرم افزار فتوشاپ بسیار کاربردی است.

حکاکی لیزری عکاسی تصویر روی پارچه و چرم با کیفیت بالا انجام می شود. توصیه می شود قبل از انجام عملیات لیزرکاری روی لباس، کیفیت لیزر روی نمونه مشابه تست شود و پس از آن روی نمونه اصلی اجرا نهایی شود. 

جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر برش و حکاکی بر روی فلزات و همچنین غیر فلزات می توانید با همکاران ما در شرکت بین المللی پرسناژ تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران