لطفا منتظر بمانید

طراح کارت عروسی خودتان باشید

21 آبان ، 1398
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

کارت عروسیتان را خودتان طراحی کرده و آن را بسازید!

اگر به دنبال ساخت ایده کارت دعوت عروسی دلخواه، خلاقانه  و هنری هستید،  طیف گسترده ای از طرح ها را از طراحی های مدرن تا سبک های سنتی، می توان با انواع متریال و توسط دستگاه حک لیزر و برش لیزر تولید کرد. اگر شما هم جزو آن گروه از افراد خوش سلیقه و دنباله رو مد و فشن هستید که می‌خواهند با بقیه متفاوت باشند، حتما این مطلب را بخوانید.

بهار و تابستان فصل های مناسب برای عروسی و برگزاری مراسم جشن شادی می باشد و زوج های جوان در جستجوی کارت های دعوت خاص و منحصر به فرد برای دعوت مهمانان خود هستند. از آنجا که اولین هدیه‌ای که مهمانان مراسم عروسی، از شما دریافت می‌کنند کارت عروسی شما است و پس از گذر زمان و بعد از سال ها، با دیدن کارت عروسی، خاطرات شب عروسی شما را به یاد خواهند آورد. عروس و داماد تمام تلاش خود را می کنند تا  کارت دعوت عروسیشان زیبا، خاص و متفاوت باشد و جزییات برگزاری مراسم عروسی را متفاوت از دیگران انجام دهند. ساده یا پیچیده، مطمئناً می توانید اشکال و طرح های مورد نظر خود را با جزییات و دقت بالا، با تکنولوژی نوین دستگاه لیزر و با روش برش لیزری اجرا نمایید.

طراحی کارت عروسی

با ظهور دستگاه برش لیزر، ساخت کارت های عروسی با قیچی یا قالب های فلزی منسوخ شده است زیرا دستگاه برش لیزر قابلیت برش هر نوع کاغذ یا مقوا با سرعت و دقت را بالا دارد. علاوه بر این، از آنجا که تولید کارت عروسی با طراحی خاص در تیراژ بالا زمان بر است و مقرون به صرفه نمی باشد، دستگاه لیزر جایگزین مناسبی برای روش های سنتی شده است. دستگاه لیزر برش و حکاکی اجازه ساخت کارت عروسی با انواع متریال نظیر چوب، مولتی استایل، پلکسی گلس، جیر، جین، استیل، برنج و .... را به تولید کنندگان صنف کارت عروسی می دهد.

شما می توانید طرح دعوت عروسی خود را در سایز، شکل و رنگ دلخواه خود طراحی و سفارشی سازی کنید. دستگاه لیزر به شما این قابلیت را می دهد تا از خلق ایده های جدید و خلاقانه لذت ببرید و کارت عروسی خود را به همان اندازه که دوست دارید بسازید! تنها کافی است از طرح های آماده مناسب لیزر یکی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید، پس از آن متن دعوت مورد نظر را در کامپیوتر و یا نرم افزار لیزر تایپ و فونت دلخواه خود را انتخاب کرده. شما همچنین می توانید عکس خود و همسرتان را به کارت دعوت اضافه و پس از آن طرح را  حک لیزری  و برش لیزری کنید. با دستگاه برش لیزری، کارت های دعوت عروسی خاص با طرح های مدرن، باشکوه و شکیل را اجرا نمایید تا  اطرافیان سلیقه شما را تحسین کنند.

کارت عروسی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران