لطفا منتظر بمانید

صنایعی که توسط سیستم های دستگاه لیزر پشتیبانی می شوند

12 دی ، 1398
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

صنایعی که در آن لیزر کاربرد دارد

از آنجا که دستگاه های حکاکی و برش لیزری در دسترس و مقرون به صرفه هستند، صنایع بیشتر و بیشتری راه های منحصر به فردی برای استفاده از این فناوری نوین و مهیج پیدا می کنند. از آنجا که سیستم های لیزر بسیار متنوع هستند ، صاحبان مشاغل، طراحان و تولید کنندگان می توانند از آن ها برای اهداف مختلفی از ایجاد علائم تا مارک تجاری و فراتر از آن استفاده کنند . در این مقاله نگاهی خواهیم انداخت به صنایع پرطرفداری که از فناوری برش لیزری یا حکاکی لیزری برای برندسازی مشاغل خود ، شخصی سازی کالاها و تولید خلاقانه استفاده می کنند.

مراسم عروسی

یکی از موارد عالی در مورد سیستم های لیزر، توانایی دستگاه های لیزر در کار با انواع متریال های مختلف از جعبه های ظریف مخملی گرفته تا جعبه هایی از جنس چوب و اکریلیک است. با استفاده از دستگاه لیزر حکاکی و برش می توانید کارت های دعوت عروسی با طرح های متنوع دلخواه بصورت ساده و پیچیده بدون محدودیت در تعداد بسازید.
اما استفاده از دستگاه لیزر حکاکی و برش لیزر به همین جا ختم نمی شوند. از آنجا که مراسم عروسی رویدادی مهم و خاص برای زوج های خوشبخت است، فرصت های بسیاری برای تولید گیفت عروسی، ساخت هدایای عروسی ، ساخت جعبه هدایا، حکاکی و برش قلب های چوبی برای تولید تزیینات سالن عروسی و موارد دیگر وجود دارد!

گیفت عروسی با لیزر

نوشیدنی

با استفاده و نصب قطعه چرخاننده به نام روتاری دستگاه لیزر، بر روی دستگاه حکاکی لیزر، مارک و حک کردن اشیا استوانه ای با سرعت بالاتر، هزینه کمتر و ماندگاری ابدی میسر می شود. حکاکی لیزری استکان، لیوان شیشه ای، لیوان های پلاستیکی، انواع بطری های شیشه ای انواع نوشیدنی به آسانی امکان پذیر می باشد. انواع اطلاعاتی که ممکن است در روی شیشه حک شود شامل حک لیزری شماره سریال، حک لیزری کد، حک لیزری متن، حک لیزری بارکد، حک لیزری آدرس، حک لیزری اشکال گرافیکی می باشد که بسته به اندازه آرم یا طرح می توانید اطلاعات را به یکباره یا در چند مرحله حکاکی لیزری نمایید.
حکاکی لیزری لوگو و اطلاعات بر روی لیوان های شیشه ای در کافه ها و رستوران ها بسیار کاربردی و فوق العاده محبوب می باشد. لازم به ذکر است، در سراسر جهان از دستگاه لیزر حکاکی، برای ارتقاء مشاغل و محصولات استفاده می شود.

لیزر روی قوطی نوشیدنی

زیورآلات و مد

در دنیای مدرن امروزه، هر شخص سبک خاص و منحصر به فرد خود را دارد. لیزرها می توانند از طرق مختلف به جنبه های شخصی سازی مد و جواهرات بیفزایند و لباس و لوازم جانبی افراد را به اندازه ای که آن شخص منحصر به فرد است، شخصی سازی نمایند. با استفاده از برش و حکاکی لیزر فلزات شاهد پیشرفت شگرفی در تولید آویزهای شخصی  هستیم. لیزر برای ساخت گوشواره، آویز، دستنبد و انگشتر و همچنین حکاکی اسم روی پلاک فوق العاده است.
همچنین برش و حکاکی لیزری پارچه برای سفارشی کردن پوشاک از سفارشی کردن شلوار جین و کفش گرفته تا برش انواع طرح و نقش بر روی تی شرت و لباس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لیزرها به سرعت به ابزاری محبوب در صنعت پوشاک و ساخت بدلیحات تبدیل می شوند. به عبارتی دستگاه لیزر در صنعت مد و پوشاک کاربرد بسیار زیادی دارد.

لیزر روی پلاک اسم

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران