لطفا منتظر بمانید

هدیه ای خاص برای روز پدر

01 فروردین ، 1399
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

مناسب ترین و خاص ترین هدیه برای روز پدر

پدرها همیشه پشت ما هستند و در زمان نیاز به ما کمک می کند و حمایت و پشتیبانی بی پایان خود را هرگز از ما دریغ نمی کنند. پس بیایید در روز پدر یا تولدشان، از زحمات و تلاش های همه پدران تشکر کنیم و این روز مهم را جشن بگیریم!

ما ایده های ایده آل و جالبی برای هدیه روز پدر برای شما داریم که به شما کمک می کند علاقه خود را به پدرتان نشان دهید که چقدر از او قدردانی می کنید. از این گذشته، چیزی بهتر از یک هدیه خاص که با عشق ساخته شده است جود ندارد. در این مقاله به چند هدیه خاص که با دستگاه لیزر قابل ساخت و برای روز پدر مناسب است اشاره می کنیم. این هدایا شامل ساخت قاب عکس لیزری، حکاکی لیزری روی بدنه عطر و ادوکلن، حکاکی لیزری روی بدنه خودکار، خودنویس و روانویس، حک لیزری  ماگ، حک لیزری  لب تاب، حک لیزری  تبلت، حک لیزری  قاب موبایل، حک لیزری  جاسوئیچی حکاکی لیزری روی بدنه فندک، حکاکی لیزری جاکارتی، حکاکی لیزری کمربند، حکاکی لیزری کیف پول و حکاکی لیزری ساعت مچی ،حکاکی لیزری روی بدنه فلش مموری و موارد دیگر می باشد.

حکاکی لیزری روی شانه ریش و مو

شانه های ریش چوبی ایده خوبی برای هدیه دادن به پدران است. شما می توانید اسم، متن، طرح و نقش، نوشته، شعر، تاریخ و عکس  مورد نظر خود را روی شانه حک لیزری کنید. شانه ها می توانند از جنس چوب، ام دی اف، پلکسی گلس، استیل و ... باشد. از محاسن حک لیزر می توان به این مورد اشاره کرد که حکاکی لیزری دائمی و ماندگار است و در اثر عواملی مانند تغییر دما، شستشو، تماس با اجسام دیگر یا تماس مدام با دست و ... پاک نمی شود. همچنین حکاکی لیزری در سایزهای مختلف و طبق سلیقه و خواست مشتری قابل اجرا می باشد با این هدیه خلاقانه به پدرتان کمک کنید که به صورت روزانه ریش خود را سالم و مرتب نگهداری کنند.

حکاکی لیزری روی شانه ریش و مو برای روز پدر

حکاکی لیزری روی بدنه عطر و ادکلن

اگر می خواهید برای کادو روز پدر عطر هدیه بدهید این ایده درخشانی خواهد بود که تاریخ تولد، نوشته یا شعری زیبا را روی جعبه ادکلن یا بدنه ادکلن حکاکی نمایید. بهتر است این نکات را بدانید این عطر سفارشی شده یکی از بهترین و ماندگارترین هدایا برای پدر عزیزتان خواهد بود.

حکاکی لیزری روی ادکلن برای روز پدر

حکاکی لیزری فلش مموری

چاپ و حکاکی لیزری اسم، متن، تاریخ روی انواع مختلف فلش مموری های فلزی ، فلش مموری چرمی و فلش مموری های پلاستیکی هدیه ای بی نظیر برای روز پدر می باشد. از مزایای حکاکی لیزر فلش مموری این است که حک لیزری در تماس با دست پاک یا کم رنگ نمی شود. همچنین می توانید با توجه به ذوق و سلیقه خود و با استفاده از لیزر حکاکی و لیزر برش، جعبه خاص و فانتزی مخصوص فلش مموری بسازید.

حکاکی لیزری بر روی فلش مموری برای روز پدر

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران