لطفا منتظر بمانید

حکاکی لیزری پشت و روی آینه

23 اردیبهشت ، 1399
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

آینه با دستگاه حکاکی لیزری CO2 به زیبایی حکاکی می شود و لیزر حکاکی به شما این امکان را می دهد که بسته به این که کدام طرف آینه مد نظر شما است جلوه های مختلفی ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص حکاکی لیزری آینه متن زیر را مطالعه نمایید.

حکاکی روی آینه

پس از ظهور تکنولوژی دستگاه لیزر، حکاکی لیزری انواع متریال و در صنوف مختلف بسیار محبوب و فراگیر شده است و می توان گفت به دلیل دقت و کیفیت بالای دستگاه های لیزر، حکاکی لیزری آینه مورد توجه افراد زیادی قرار  گرفت. دلیل دیگر محبوبیت دستگاه لیزر حکاکی آینه، امکان حک لیزری دقیق ترین و ریزترین طرح ها روی سطح آینه است.

در این تصویر، طرح حکاکی لیزری شده روی آینه را می بینید. تصویر سمت چپ تصویر خروجی حکاکی لیزری از سمت روی آینه را نشان می دهد. توجه داشته باشید اگر بخوایید طرح روی شیشه به صورت افکت یخ زده نمایش داده شود می توانید به این روش استفاده نمایید.

حکاکی با لیزر روی آینه

این به دلیل این هست که حکاکی لیزری روی آینه به شما جلوه ای شبیه به حکاکی لیزری روی شیشه معمولی را می دهد. از آنجا که نور لیزر برای رسیدن به لایه منعکس کننده پشت آینه، به لایه سطحی شیشه نفوذ نمی کند، دیگر نیازی نیست که در خصوص آسیب نور منعکس شده به دستگاه  لیزر خود نگران باشید.

روش حکاکی لیزری و ایجاد فایل طرح حکاکی روی آینه

برای حکاکی لیزری سمت راست آینه، آینه پشت و رو شود و دقیقاً همان کار دوباره انجام شود. توجه داشته باشید که از آنجا که تصویر در فایل کامپیوتری، آینه ای یا به اصلاح "میرور" نشده است، حکاکی لیزری روی قسمت پشت آینه معکوس می شود. این روش برای هر مدل حکاکی که بخواهید در پشت جسم حکاکی لیزری و از جلو مشاهده شود، درست و قابل اجرا خواهد بود.
هنگامی که پشت آینه را حک لیزری می کنید، حکاکی لیزری شما جلوه ای مات دارد که ممکن است بخواهید رنگ حکاکی را برجسته کنید. همانطور که در تصویر سمت راست عکس مشاهده می کنید، می بینید که ما از رنگ مشکی در قسمت پشت آینه استفاده کرده ایم و یک تضاد تیره زیبا و دوست داشتنی بین سطح پشتی نقره ای رنگ و تصویر حکاکی شده ایجاد شده است. بنابراین همانطور که می بینید، آینه سالم و امن است و حکاکی لیزری از هر دو طرف بسیار زیبا و خاص است. شما می توانید هر دو روش حکاکی لیزری را آزمایش کنید و هر کدام را که دوست داشتید روی آینه مورد نظر خود اجرا نمایید.

حکاکی لیزری روی آینه

توصیه ما به شما این است که برای حکاکی لیزری آینه، حک لیزری از پشت آینه مناسب تر می باشد. چون حکاکی لیزری از روی سطح آینه باعث انعکاس اشعه لیزر شده و ممکن است عمر تیوب لیزر دستگاه لیزر کم شود. همچنین بر اثر بازتاب نور لیزر، احتمال این که به اپراتور آسیب زده شود وجود دارد.
در پایان، طراحان خوش ذوق و هنرمند می توانند با خلق ایده های جدید، طرح های ماندگار و زیبا را روی آینه و توسط لیزر حکاکی ثبت نمایند. لازم به ذکر است، حکاکی لیزری تاریخ، حکاکی لیزری تصویر، حکاکی لیزری طرح های گرافیکی، حکاکی لیزری انواع پترن، حکاکی لیزری اسم، حکاکی لیزری لوگو و ... روی قسمت جلوی آینه و پشت آینه قابل اجرا می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران