لطفا منتظر بمانید

انتخاب کارت عروسی، لذت بخش ترین کار دنیا

08 تیر ، 1399
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

یکی از کارهای جالب، هیجان انگیز و تکرار نشدنی برای عروس و داماد قبل از برگزاری تشریفات عروسی، انتخاب کارت عروسی و تحویل کارت عروسی به اقوام، آشنایان و دوستان می باشد. امروزه با وجود دستگاه های حک لیزر و برش لیزر پیشرفته، ساخت کارت عروسی مقرون به صرفه و آسان می باشد و در نتیجه تنوع در مدل های کارت عروسی بسیار شده است. دستگاه لیزر این امکان را به عروس و داماد می دهد تا با توجه به رابطه و نسبت فامیلی، کارت عروسی های متنوع و متفاوتی را انتخاب و  سفارش دهند. امروزه کارت های عروسی با اشکال مختلف با طراحی و دیزاین های خاص و متفاوت و همچنین با استفاده از متریال های مختلف توسط دستگاه های برش و حکاکی لیزری ساخته و تولید می شود.

کارت عروسی زرشکی

نکات خرید کارت عروسی

برای انتخاب کارت عروسی مناسبی می بایست به نکات خرید کارت عروسی توجه کرد. اندازه کارت عروسی، انتخاب فونت مناسب، انتخاب رنگ های شاد و زیبا، جنس کارت عروسی ومتریال های مناسب جهت تزئین کارت عروسی از نکات خرید کارت عروسی می باشد که به عروس و داماد کمک می کند تا کارت عروسی شیک و متفاوتی را انتخاب نمایند.

کارت عروسی ارزان و شیک

مغازه هایی که کارت های عروسی تولید و عرضه می کنند تنوع بسیاری دارند و معمولا می توان از این مکان ها، کارت عروسی ارزان و شیک را در طرح های متعدد و جنس های مختلف تهیه کرد. کارت های عروسی ارزان و شیک را می توان با متریال های مختلف با دستگاه لیزر برش و دستگاه لیزر برش ساخت. متریالی نظیر مقوا، پلکسی گلس، مولتی استایل، استیل، چرم جهت برش و حکاکی با دستگاه لیزر کاربرد دارد که می توان با حصیر، کنف، نگین، ربان و ... تزئین می شوند. اگر می خواهید کارت عروسی ارزان و شیک داشته باشید ما به شما کارت عروسی مقوایی و یا کارت عروسی چوبی را پیشنهاد می کنیم.

قیمت کارت عروسی شیشه ای

برای داشتن کارت عروسی متفاوت و منحصر به فرد، کارت عروسی شیشه ای بسیار مناسب و خاص می باشد. همچنین کارت عروسی شیشه ای این قابلیت را دارد که متن و عکس دلخواه را روی شیشه حکاکی لیزری نمایید. البته پیشنهاد می شود برای کارت عروسی از ترکیب شیشه با سایر متریال ها نظیر چرم، استیل یا مولتی استایل استفاده شود.

کارت عروسی فانتزی

کارت های عروسی خاص لوکس و کارت عروسی فانتزی از جدیدترین مدل های روز می باشد که مطابق با سلیقه جوانان می باشد. شما می توانید با توجه به تم عروسی، رنگ کارت عروسی خودتان را انتخاب کنید. برای داشتن کارت عروسی فانتزی اجناسی مانند استیل و مولتی استایل  و رنگ هایی نظیر طلایی و آبی سلطنتی کارت مناسب می باشد.

قیمت چاپ کارت عروسی

بعد از انتخاب طرح کارت عروسی، قیمت چاپ کارت عروسی در انتخاب کارت عروسی تاثیر گذار است. عروس و داماد بر اساس بودجه در نظر گرفته شده  و همچنین با توجه به روحیاتشان می توانند از بین کارت های عروسی لاکچری، فانتزی، اقتصادی، کلاسیک و نفیس کارت مورد پسند خود را انتخاب نمایند.

قیمت کارت عروسی لاکچری

با دستگاه لیزر برش و حکاکی طرح های متنوع و لاکچری قابل ساخت می باشد. مدل کارت های دعوت عروسی مطابق مد سال 2020 با برش لیزری با ظرافت بی نظیر اجرا می شود. برای عروس و دامادهایی که در جستجوی کارت عروسی لاکچری هستند کارت های لیزری ترکیب استیل و چرم بسیار نفیس و زیبا می باشد. معمولا کارت عروسی لاکچری دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و از متریال اعلا در ساخت آن استفاده می شود.

کارت دعوت عروسی قهوه ای چوبی

مدل کارت دعوت

در گذشته عروس و داماد تمایل داشتند که از فرم های مستطیل برای مدل کارت دعوت عروسی انتخاب نمایند، ولی با وجود دستگاه های برش لیزر، دیگر محدودیت در انتخاب طرح های کلیشه ای و قدیم وجود ندارد. امروزه فرم های مربع، مثلث، دایره و فرم های شکل آزاد بسیار طرفدار دارد.

طراحی کارت عروسی با فتوشاپ

طراحان خبره و حرفه ای کارت عروسی برای طراحی کارت عروسی از نرم افزارهای گرافیکی نظیر کرل دارو و فتوشاپ استفاده می کنند. نرم افزار کرل دراو برای طراحی و مشخص کردن بخش های قابل حکاکی لیزری و برش لیزری کارت عروسی کاربرد دارد و نرم افزار گرافیکی فوتوشاپ به منظور ادیت عکس عروس و داماد جهت حک روی متریال مورد نیاز استفاده می شود.

کارت عروسی پلکسی

از آنجا که پلکسی گلاس دارای ویژگی منحصر به فرد می باشد در ساخت کارت عروسی بسیار استفاده می شود. با انتخاب کارت عروسی پلکسی و  به دلیل سفت و سخت بودن جنس پلکسی گلاس، کارت عروسی متفاوتی خواهید داشت. همچنین با حکاکی لیزری پلکسی گلس، می توان فونت ها و نقوش را به صورت برجسته حکاکی لیزری نمود و زیبایی کارت عروسی را دو چندان کرد. پلکسی گلس هایی گه شفاف نباشند این قابلیت را دارند که در دو سمت آن حکاکی لیزری یا به عبارت دیگر چاپ لیزری دو رو انجام شود که کارت عروسی را بسیار متفاوت و جذاب می کند و یادگاری خاص برای مهمانان خواهد بود.

تصویر کارت عروسی

برای عروس و دامادهایی که تمایل دارند کارت عروسی خلاقانه و متفاوت داشته باشند بهترین انتخاب حکاکی لیزری عکس عروس و داماد است. از مزایای حکاکی لیزری تصویر کارت عروسی این است که تصویر کارت عروسی همیشه ماندگار است و حتی با گذشت زمان نیز قدیمی نمی شود.

متن کارت عروسی

از آن جا که متن کارت عروسی بیانگر احساسات واقعی و ناب عروس و داماد است و تا سال ها ماندگار است می بایست در انتخاب متن کارت عروسی دقت زیادی به خرج داد. پیشنهاد می شود متن کارت عروسی را خودتان بنویسید یا شعر عاشقانه ای را که دوست دارید را حک لیزری نمایید. دستگاه حک لیزر این امکان را به عروس و داماد می دهد تا متن های مختلفی را مطابق با سلیقه مهمانان عروسی اجرا نمایند. کارت عروسی متفاوت و خاص همیشه در یاد همه باقی می ماند. از آنجا که انتخاب متن کارت عروسی کار حساس و زمانبری برای عروس و داماد می باشد بهتر است مجموعه ای از متن ها و شعرهای عاشقانه را  مطالعه نمایند و متنی که به سلیقه و احساس قلبی شان نزدیک تر است را انتخاب نمایند. در ادامه این مقاله، جدیدترین نمونه های متن کارت عروسی که به روز و مطابق سلیقه عروس و داماد های جوان می باشد به شما پیشنهاد می شود:

کارت عروسی

بنام خدای عشق
کنار آشنایی تو آشیانه می کنم
فضای آشیانه را پر از کرانه می کنم
کسی سئوال می کند به خاطر چه زنده ای
و من برای زندگی تو را بهانه می کنم
امیدواریم که گل وجودتان زیباترین نقش باغ خاطره این روز باشید

برانیم تا دلهایمان را به مهر پیوند زده
بهار را به استقبال برویم.
حضورت ای دوست
قدمهایمان را استوار و دلهایمان را گرم می‌کند

برانیم تا دلهایمان را به مهر پیوند زده
بهار را به استقبال برویم.
حضورت ای دوست
قدمهایمان را استوار و دلهایمان را گرم می‌کند

می‌خواهیم مهربانی را بیاموزیم
موسم نیلوفران ما شما را می‌خواند

آغاز می‌کنیم زیستن را
پیوستن
و یکی شدن را
لطف حضور شما در جشن این آغازمایه شادی ما خواهد بود

تو را به خاطر همه کسایی که نشناخته ام دوست میدارم
تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست میدارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای خاطر نخستین گناه
تو را به خاطر دوست داشتن دوست میدارم
تو را به جای همه ی کسایی که دوست نمیدارم دوست میدارم

بنام خدای عشق
کنار آشنایی تو آشیانه می‌کنم
فضای آشیانه را پر از ترانه می‌کنم
کسی سئوال می‌کند به خاطر چه زنده‌ای
و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم
امیدواریم که گل وجودتان زیباترین نقش باغ خاطره این روز باشید

معاشران گره از زلف یار باز کنید
شبی خوشت بدین قصه اش دراز کنید
حضور خلوت انس است و دوستان جمعند
و ان یکاد بخوانید و در فراز کنی

هر روز تازه و نو است
وقتی می دانم آن را با تو خواهم گذراند …

به نام یگانه معشوق
تصویر عشق ، تنها نمای ماندگار ذهن ماست
ما عشق را برای هم نقاشی کردیم به رنگ آب زلال
اما جشن زندگی را رنگین می خواهیم
حضور شما رنگین کمان رویایی ما را زیباتر خواهد کرد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5از 5 (از 51رای)
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران