لطفا منتظر بمانید

دستگاه برش لیزر را چقدر می شناسید

09 تیر ، 1399
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

از جدیدترین و به روز ترین سیستم ها برای عملیات برش کاری می توان به دستگاه برش لیزر اشاره کرد که برای انجام سفارشات اختصاصی برش بسیار کاربردی است. دستگاه های برش لیزر به جهت مزایای آن که اجرای برش های دقیق است بسیار مورد توجه قرار دارد. اگر آشنایی با دستگاه های برش لیزر را در ذهن دارید، این را بدانید که این دستگاه به منظور برش های دقیق، سوراخ کاری و همچنین برش لیزری اشکال گوناگون بر روی متریال های مختلف استفاده می‌کنند. 
دستگاه برش لیزر برای برش انواع فلزات مانند استیل، برنج، مس،  طلا و ... و غیر فلزات نظیر چوب، پلکسی گلاس، چرم، پارچه، کریستال، سرامیک و … کاربرد دارد و در صنایع مختلف نظیر صنایع پوشاک، صنایع چرم، صنایع مهندسی، صنایع نظامی، دکوراسیون داخلی  و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه برش لیزر در صنایع کاربردهای فراوانی دارند که با کمی ذوق و خلاقیت، می توان طرح های خاص و کاربردی را تولید نمایید.

برش لیزری با دستگاه برش لیزر

برش لیزری با دستگاه های برش لیزر

دستگاه برش لیزر چیست؟

دستگاه برش لیزری تکنولوژی است که به منظور برش متریال و اجسام متفاوت قابل استفاده می باشد. در تکنولوژی برش لیزری از اشعه لیزر برای برش لیزری متریال در صنایع مختلف استفاده می شود. دستگاه برش لیزر این قابلیت را داردکه بر روی انواع فلزات و غیر فلزات برش لیزری طرح‌های متنوع را اجرا نماید. سرعت و دقت بالا دستگاه برش لیزر از مزایای منحصر به فرد آن می باشد. اشعه لیزر دستگاه برش لیزر روی جسم مورد نظر که می خواهید برش لیزر انجام ‌شود تابیده می شود.

دستگاه برش لیزر ارزان

دستگاه برش لیزر شامل دستگاه برش لیزر CO2 و دستگاه برش لیزرYag  می باشد که تفاوت دستگاه های لیزر برش براساس متریال مورد نظر و کاربرد دستگاه برش لیزر می باشد. قیمت دستگاه لیزر برش با توجه به کاربرد، کیفیت قطعات، ساخت، مونتاژ و همچنین سایز دستگاه متغیر می باشد. به طور کلی، معمولا دستگاه برش لیزر CO2  از دستگاه برش لیزر YAG ارزان تر است.

برش لیزری

برش لیزری روی مقوا

قیمت دستگاه برش لیزری کاغذ و مقوا

از آنجا که دقت و سرعت دستگاه برش لیزر نسبت به روش سنتی بسیار بالا است در صنعت کاغذ و مقوا بسیار  پرطرفدار می باشد. به عبارت دیگر می توان ازسرعت بالا و دقت زیاد دستگاه برش لیزر به عنوان مزیت روش برش لیزری نام برد. برش مقوا و کاغذ به روش سنتی و به صورت دستی، بسیار زمان بر بوده و برشکاری با هزینه بالا انجام می شود.
 از مزایای دیگر  برش لیزری کاغذ و مقوا می توان به امکان برش طرح های پیچیده ای و دارای جزییات زیاد، سهولت تکرار طرح برش به محصول نهایی، کمترین میزان ضایعات در حین برشکاری،  لبه های صاف برش اشاره کرد که در صنعت تولید کارت عروسی، کارت های تبریک، کارت تبریک و ... بسیار کاربردی است. به علت کاربردی بودن و مناسب بودن قیمت دستگاه برش لیزری کاغذ و مقوا، دستگاه لیزر مورد توجه افرادی که در صنعت برش کاغذ و مقوا فعالیت می کنند قرار گرفته است.

برش لیزری

برش لیزری غیر فلزات

قیمت دستگاه برش لیزری فلزات

امروزه با ورود دستگاه برش لیزری فلزات به صنعت تحول شگرفی در این عرصه ایجاد شده است. دستگاه برش لیزری فلزات با استفاده از به روز ترین سیستم ها و همچنین تکنولوژی روز در جهت انجام سفارش های برش و لیزرکاری فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. عملیات برش لیزری اشکال مختلف با دقت و سرعت بالا توسط  دستگاه برش لیزر انواع فلزات نظیر استیل، آلومینیوم، مس و ... انجام می شود.
از عواملی که در قیمت دستگاه برش لیزری فلزات تاثیرگذار می باشد می توان به سایز دستگاه لیزر فلزات، نوع و توان تیوب لیزر دستگاه، سایز میز کار دستگاه لیزر، نوع و کیفیت قطعات جانبی دستگاه لیزر، اندازه سطح کار دستگاه برش لیزر، کشور و کمپانی سازنده دستگاه لیزر برش فلزات و در نهایت، گارانتی، ضمانت وخدمات پس از فروش فروشنده  اشاره کرد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران