لطفا منتظر بمانید

طرح های دو بعدی برای برش لیزر

09 خرداد ، 1400
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

طرح های دو بعدی برای برش لیزر | طرح های برش لیزر دو بعدی ساده
طرح های دو بعدی برای برش لیزر | در برش لیزری بهترین شروع، انجام طراحی های دو بعدی است. برای برش لیزری به طراحی فریم های عکس، قطعات پازل و اشکال راهنما فکر کنید.

اگردر فن آوری برش لیزری تازه کار هستید ، بهترین شروع، انجام طراحی های دو بعدی است. برای برش لیزری به طراحی فریم های عکس ، قطعات پازل و اشکال راهنما فکر کنید. طرح های برش مسطح و دوبعدی لیزر می توانند شابلون های باورنکردنی را ایجاد کنند. همچنین می توانید به راحتی و با قرار دادن لایه لایه، عمق بصری و فیزیکی ایجاد کنید. در اینجا به بررسی اشکال و استراتژی برش لیزری آن ها می پردازیم.

مطالب بیشتر را دنبال کنید

برای برش طرح های مستطیل و سایر طرح های توپر جای نگرانی وجود ندارند. این طرح ها به طور کلی برش داده می شوند. هنگامی که شروع به معرفی حجم داخلی یا اتصال اشکال به نرم افزار لیزر می کنید، موارد دیگری وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید.

طراحی برای برش لیزر

برای طراحی هایی مانند طرح زیر( با برش های داخلی و بیرونی ) باید برنامه لیزر را طوری برنامه ریزی کنید تا ابتدا برش های داخلی انجام شود. اگر ابتدا برش های خارجی انجام شود، امکان جابجایی قطعه وجود دارد که باعث می شود بقیه برش ها نیز تغییر مکان دهند. این کار منجر به عدم تطبیق قطعات و تولید مواد زائد می شود. فراموش نکنید، همه دستگاه های برش لیزری سیستم وکیوم ندارد، برای اینکه ورق های متریال کاملاً صاف و مناسب لیزرکاری باشند ، باید ابتدا مواد سبک یا تاب خورده را برای برشکاری محکم و ثابت کنید.

طرح های دو بعدی برای برش لیزر

طرح دو بعدی برش لیزر

بزرگترین مسئله ای که در کاربرانی که سعی در برش لیزری طرح های تخت دارند این است که آن ها به فیزیک و ماهیت متریال توجه نمی کنند. اگر چیزی مانند حروف شابلون را برش می دهید که باید با حروف کامل بیرون بیاید، باید از اتصالات داخلی برای وصل کردن طرح استفاده کنید. در این طرح چند روش مختلف برای اتصال حرف B برای برش لیزری وجود دارد.
از نکات منفی طراحی حروف نازک برای برش لیزر این است که به دلیل گرمای بالای لیزر، متریال مستعد شکستن یا تاب خوردن می شوند. بنابراین، برای بیشتر پروژه ها، بهترین کار این است که برای قطعات با ضخامت نازک، طراحی ظریف انجام نشود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران