لطفا منتظر بمانید

مزایای جوشکاری لیزری در بسیاری از صنایع

29 آبان ، 1400
شرکت بین‌المللی پرسناژ
0 کامنت

جوشکاری لیزری در بسیاری از صنایع ترجیح داده می شود

به دلیل تنوع و قابلیت اطمینان لیزرها، استفاده از آن ها در صنعت ضروری شده است. مزایای جوشکاری لیزری در صنعت شامل کاهش هزینه های کار و نگهداری، تا افزایش تولید است. و از آنجا که دستگاه های لیزر جوش در اندازه ها و سایز های متنوعی در دسترس هستند، می توانند به سرعت در محیط کار استفاده شوند.

در این مقاله که توسط ما در شرکت لیزر پرسناژ تهیه شده است، شما عزیزان را با مزایای جوشکاری لیزری در بسیاری از صنایع بیشتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مزایای جوشکاری لیزری در بسیاری از صنایعمزایای جوشکاری لیزری در بسیاری از صنایع

کاهش هزینه ها

لیزرها ارزان هستند و نیاز به نگهداری کمی دارند. این امر هزینه سربار شرکت را کاهش می دهد و باعث بازگشت سریع سرمایه می شود. این که آیا شما یک شرکت کوچک هستید و دارای فضای محدود برای تجهیزات جدید دارید، انواع مختلفی از دستگاه های جوشکارهای لیزری را برای انتخاب وجود دارد.

سرعت

یکی دیگر از مزایای جوشکاری لیزری در بازارهای صنعتی، سرعت دستگاه جوش لیزر است که نیاز به دخالت کمتر نیروی انسانی برای تولید است. در شرایطی که زمان عامل مهمی است ، سرعت و انعطاف پذیری دو مورد از مهم ترین مزایای جوشکاری لیزری در بازارهای صنعتی تا به امروز است. از آنجا که جوشکاری لیزری روی ناحیه بسیار کوچکی از متریال تأثیر می گذارد ، قبل از کنترل واحد جوش داده شده ، نیاز به خنک کننده نیست.

دیگر مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

کاربرد لیزر برش در صنایع الکترونیک

مزایای برش لیزری چوب در صنعت چیست؟

برش لیزر و واتر جت در چه صنایعی کاربرد دارد؟

دقت، درستی

جوش لیزری بر قسمت بسیار کوچکی از قطعه جوش داده شده تأثیر می گذارد که به اپراتور این امکان را می دهد تا قطعه را بدون نگرانی در خصوص گرما یا مانع، در دست خود نگه دارد. جوشکارهای لیزری قادر به جوشکاری به اندازه 0.002 اینچ (.05 میلی متر) هستند ، دستگاه جوش درجه ای از دقت را ارائه می دهند که با سایر انواع جوشکاری امکان پذیر نیست.

تطبیق پذیری

مفیدترین مزایای جوش لیزری در صنعت، تنوع دستگاه جوش لیزر است. سیستم ها را می توان برای جوش های منفرد پیکربندی کرد یا برای ایجاد چندین جوش با شعاع 360 درجه استفاده کرد. جوش های دستی برای استفاده در شرایطی که میزان خاصی از تنوع وجود دارد یا به صورت خودکار برای ایجاد جوش کامل بر روی یک واحد بدون تغییر تنظیمات یا دستکاری قطعات بسیار مناسب هستند.

جوشکاری لیزری برای طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی، از جوشکاری قطعات ظریف و کوچک تا کار با قطعات حساس به حرارت، ایده آل است. برای مثال صنایع دندانپزشکی و پزشکی به دقت جوش متکی هستند. کارخانه ها می توانند با تکیه بر جوش های لیزر اطمینان کنند که در کسری از زمان انجام می شود و تولید را افزایش دهند.

برش لیزری در صنایعبرش لیزری در صنایع

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5از 5 (از 51رای)
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران